The leaning tower!! - Reisverslag uit Rome, Italië van jen - WaarBenJij.nu The leaning tower!! - Reisverslag uit Rome, Italië van jen - WaarBenJij.nu

The leaning tower!!

Door: Jen

Blijf op de hoogte en volg jen

30 Mei 2009 | Italië, Rome

Hallo mensen hier alweer een berichtje en deze keer wederom uit italie maar dan vanuit pisa

met een georganiseerde crewtour zijn we naar pisa geweest wat een zeer gezellige middag was

behalve dan de toren van pisa is er niet veel te zien maar we hebben leuke foto;s gemaakt

xxx Jen

• 30 Mei 2009 - 20:55

Monica:

hoihoi,nou we horen de laatste tijd wel veel van jou.hoe dichter de thuiskomst is des te meer we horen.maar we zien ook dat julie je goed kunnen vermaken.nou geniet er van saampjes want voor je t weet moet je naar huis.leuke foto´s trouwens.nou jen geniet er nog maar lekker van.hopen snel weer iets te horen.heel veel plezier liefs xjes van ons allemaal.xxxx

• 31 Mei 2009 - 08:49

Jolanda:

hey
    wat zijn jullie sterk!
    hoe veel nachtjes nog voor je nederlandse bodem onder je voeten hebt?
    maar ja zal ook wel moeilijk worden om afscheid te nemen van the lover
    xxxjolanda

• 31 Mei 2009 - 11:41

Esther:

Heej jennifer, ik was afgelopen vrijdag bij Goldie en vroeg Sandy of ze wist hoe het met jou is? Ze wees me ff op jouw site!! Kei leuk man! Fff met mijn haar in de verf naar wat foto's gekeken. Maar wat gaat de tijd toch snel, weet nog goed dat je vertelde dat je aan het solliciteren was, dat je bijna ging en nu kom je alweer bijna thuis. Aan de foto's te zien heb je het goed naar je zin! Geniet er nog ff van meid!! See ya!!

Grtrzz Ess

Ik weet niet of je nog weet welke Esther ik ben, ook die Helmonder die in Eindhoven woont maar regelmatig bij Linda komt en natuurlijk bij Goldie alias sandy, hahah..

• 02 Juni 2009 - 20:14

Mama:

Goh jullie zijn inderdaad erg sterk zeg.
    dat kun je straks goed gebruiken bij het schoon maken van je apartement.
    hihihihihi.
    he nu nog 21 dagen voor je thuis komt het schiet al op.
    tot snel

• 06 Juni 2009 - 10:29

NOG 18 DAGEN HET SCHIET AL OP.:) :p

• 07 Juni 2009 - 06:32

Myranda:

Oma belde me gisteren op en zei weet je wel dat jennifer over veertien dagen en vier dagen thuiskomt.dat is al heel snel zei ze. Nu schiet het echt op zei he he het duurde wel lang.
    dus vanaf van daag is het veertien dagen en 3 dagen of 17 dagen.
    dikke kus mama

• 08 Juni 2009 - 15:36