cruising baby - Reisverslag uit Marseille, Frankrijk van jen - WaarBenJij.nu cruising baby - Reisverslag uit Marseille, Frankrijk van jen - WaarBenJij.nu

cruising baby

Door: jenfafa

Blijf op de hoogte en volg jen

10 November 2008 | Frankrijk, Marseille

hallo allemaal!
hier maar weer eens een berichtje van het nu redelijk zonnige marseille
gister in monaco geweest en de 2 dagen daarvoor in livorno italie!
echt super vermaak me zeer goed hier
vergis je niet het is natuurlikj ook hard werken maar als we dan vrij zijn is het geweldig om aan land te gaan!

omdat we in livorno hebben overnacht zijn we naar een club geweest in super vet weer eens wat anders als de crewbar die overigens wel heel gezellig is als er een party georganiseerd word, maar heb in die club nog nooit zoveel knappe mannen bij elkaar gezien pffiew hahaha


nadat we uit italie waren vertrokken en naar monaco zijn gegaan heb ik lekker op het strand gelegen het is moeilijk te bevatten dat het november is omdat je gewoon ligt te zonnebaden geweldig aangezien ik ook gehoord heb dat jullie iedere ochtend moeten krassen!

vanmorgen even wezen winkelen in marseille en moet dalijk om 3 uur beginnen met werken.
het werk bevalt ook zeer goed alleen is het niet zo druk op het moment.

en amerikanen... niet de slimste mensen. maar goed ze zijn ook zeer uitgekookt.. een aantal dagen geleden had ik een klant voor een lichaamsmassage, een wat oudere vrouw.
niks aan de hand ik een massage gegeven vrouw tevreden ik tevreden iedereen tevreden.
tot de volgende dag ze kon niet meer uit bed omdat ze last had van dr rug dus zij naar de dokter en wat blijkt heeft ze wat in haar rug verrekt. een of andere injectie gehad creme voor erop te smeren en een heatpad.
nog steeds niks aan de hand tot deze mevrouw de kapitein zag en besloot tegen hem te klagen over de verschrikkelijke massage die ze aan boord had gehad en dat ze nu daarom zon last van dr rug had..
en nu is het zelfs zover gekomen dat deze mevrouw wil dat het bedrijf de medische rekening betaald!!

gelukkig heeft de dokter bevestigd dat de rugklachten die ze nu heeft niet in verband staan met de massage maar het was wel even schrikken en gelukkig moet ook iedere klant een formulier ondertekenen voor we de behandeling beginnen zodat we niet aansprakelijk gesteld worden pffff
maar ze zijn het nu nog allemaal aan het regelen dus ben benieuwd hoe het afloopt. mn manager heeft me wel verzekerd dat ik me geen zorgen hoef te maken omdat ik niks fout heb gedaan!!

maar goed verder gaan alles goed hier iedere cruise hebben we een welcome back dat betekend dat we allemaal buiten moeten gaan staan word er een rode loper uitgerold en champagne voor de mensen die terug komen van een tour en dan staan we daar als een stelletje debielen te klappen alsof de koniging eraan komt.. hahaha maar wel leuk de mensen weet niet wat ze overkomen

nou dit is me het berichtje wel weer morgen gaan we naar spanje, barcelona en dan maken we de crossing naar miami van 6 dagen en met een tussenstop in hamilton, bermuda dus ik ga me zeker vermaken de aankomede maanden
groetjes voor jullie allemaal
dikke kus Jen

  • 11 November 2008 - 17:03

    Myranda:

    he meisie wat een leuke foto's wat sta je bij dat beeld te doen. toch niet wat ik denk dat je aan het doen bemt of wel hhihihiiihhiihih
    nou het was leuk om weer eens iets van je te horen en te zien.
    Afgelopen zondag was de verbinding erg slecht zeg. werd er een beetje moe van al dat gekraakt en de vertraging.vrijdag ga ik naar goldie sandy is dan terug van vakantie.kan ze mijn haar weer knippen het is dan 7 weken geleden.
    je snapt dat het echt wel nodig is.nou ik ga weer kappen want weet niks nieuws te vertellen.
    Ik zal bij goldie wel vertellen wat voor avonturen je zoal mee gemaakt hebt tot nog toe.
    XXXXXXX en tot snel.

  • 12 November 2008 - 18:01

    Bjorn:

    He Jennifer,

    Ik heb weer al je verhalen gelezen en ben weer helemaal up to date. Wat een stom wijf zeg die last had van d'r rug. Gelukkig dat het team achter je staat. Ik zou me op zo'n moment ook niet lekker voelen. Gisteren bij je ouders geweest en toen ook al het één en ander gehoord. Samen even gekeken met z'n allen naar de sinterklaas. En ja helaas kun jij er niet bij zijn dit jaar, en ook niet bij artofil (je weet wel het slaapverwekkende bezoekje hahaha :-)).
    Geniet de komende tijd en feest lekker in de bar en sjansen met die officieren. Tot snel!

    Liefs en een kus van Rudy

    Bjorn

  • 11 Maart 2009 - 23:41

    Inge:

    hey jennifer echt super tof dat je die reis hebt gedaan!!! echt een grote stap het was altijd wat ik na school wilde gaan doen maar ik ben er gewoon te schijt voor geweest
    nou echt super leuk spreek je misschien snel in nederland groetjes kus inge uit je oude klassie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Marseille

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

12 Juni 2009

nog 2 weken

30 Mei 2009

The leaning tower!!

25 Mei 2009

dagje pompeij

20 Mei 2009

verjaardagsfoto's

17 Mei 2009

Happy Birthday to me!!
jen

Actief sinds 01 Sept. 2008
Verslag gelezen: 170
Totaal aantal bezoekers 20392

Voorgaande reizen:

26 September 2008 - 24 Juni 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: