hello again - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van jen - WaarBenJij.nu hello again - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van jen - WaarBenJij.nu

hello again

Door: Jen

Blijf op de hoogte en volg jen

15 April 2009 | Frankrijk, Parijs

hoi hoi allemaal
hier weer een kort berichtje alles nog steeds prima hier en het is super druk in de spa, wat van de ene kant fijn is maar van de andere kant best zwaar
het is van 8 uur s'ochtens tot 10 uur s'avonds volgeboekt maar dat betekent wel centjes verdienen dus dat is goed!

we hebben ook een avond de gelegenheid gekregen om de sauna en de thalasso bad te gebruiken met het spa team dus dat was zeer leuk..

uit eten in barcelona met veel sangria en vandaag zijn we in monte carlo
next ports: griekenland en italie!!

  • 16 April 2009 - 12:20

    Pa:

    he jennifer ik zie alles gaat goed met je, mooi.
    leuke foto,s trouwens weer, internet lag er paar dagen uit hier dus misschien heb je ons proberen te bereiken en lukte dat niet. nu weer wel dus.
    tulpen uit barcelona zeker he????/ jaja.nou werk ze en we spreken elkaar weer.dikke kus . pa

  • 17 April 2009 - 13:58

    Mama:

    he ziet er allemaal leuk uit en tappas zullen in spanje zeker lekkerder zijn dan hier.
    nog een paar maanden en dan ben je weer even thuis we beginnen net als oma af te tellen.
    groeten mamsie

  • 18 April 2009 - 16:22

    Renée:

    Hoi jennifer,

    Leuk weer wat van je te horen.
    Zie dat je het nog steeds naar je zin hebt, gelukkig.
    Hard werken kan geen kwaad toch? mooi centje verdienen is altijd toppie, kun je straks goed gebruiken als je op vakantie gaat,of mischien voor een huisje??
    Nou meid het ga je goed en tot mails.
    doei
    renée.

  • 19 April 2009 - 09:34

    Jeanne:

    Hoi Jennifer, je begint echt wel op een spaanse schone te lijken. Vooral op die foto met fontein.Hahahaha. Maar je hebt het nog steeds naar je zin, dat is wel te zien aan de foto's. Nog maar twee maandjes en dan zien we je weer in levende lijve. Veel plezier nog en tot het volgende bericht.

    Gr. Jeanne en de familie.

  • 20 April 2009 - 13:28

    Dwayne:

    hey hey zusje
    ik ben trouwens aangenomen in salou voor achter de bar:D zeker wel chill ik mag niet klagen dan ga ik eerst naar lloret en daarna met de trein naar salou en daar een maandje werken is echt super super vet(A) mjah je houd het nog goed voll en je bent alweer bijna terug dan kunnen we glenn weer samen voor de gek houden:P je moet jezelf daar wel goed op voorbereiden want het is wel erg lang geleden voor jou:D en owjah laatst was het feest van ons oma was ook wel leuk veel onbekende voor de kleinkinderen voor mij iig maar ons oma en opa vonden het zeer leuk:P njah spreek je snel groetjes groetjes;)

  • 21 April 2009 - 02:58

    Kim:

    hey meis,

    ik zit weer in de nachtdienst, internet doet het nog steeds niet bij mij thuis. maar hier gaat alles zijn gangetje. heb een nieuwe sport, ik ben samen met anouk aanhet voetballen bij hvv, jajaja kim de voetbalster hihiih wel erg leuk. ik heb aankomende zaterdag mijn house warming, vind het wel erg jammer dat je er niet bij kan zijn. maar dat halen we nog wel in. ik heb het de aankomende tijd heel erg druk maar wel leuk. aankomend weekend dan mijn house warming, weekend daarop komen ze vanuit westland met een aantal man, gaan we eerst lekker eten, nouja hoop ik want ik moet koken hihihi en daarna stappen in eindhoven, weekend daarop vrijgezellefeest van arienne, die ken je nog wel, weekend daarop familie weekend, weekend daarop trouwerij van arienne en dan eindelijk even wat rustiger. dan krijg je nog die speciale dagen ertussen. met koningeinnenacht ga ik naar den haag en met koninginnedag naar amsterdam. met hemelvaart ga ik waarschijnlijk naar pinkpart in schijndel of hoe je het ook noemd. en dan nog werken en voetballen, ook nog werken tussendoor en dan nog socializen met vriendinnen en collega's. dus zoals je leest verveel ik me niet. oja en wat dacht je van tussendoor ook nog poesten en wassen en boodschappen doen hihihihihihi. maar als ik jou daar zo zie verveel jij je ook niet. heerlijk aan het relaxen, maar dat mag ook wel als je hard moet werken. hoe is het met je mannetje?? ben wel erg benieuwd naar hem, kan niet wachten om kennis te maken, maar ik zal hem wel ff vertellen dat je niet kan en mag emigreren ;) nee hoor als je maar gelukkig bent. ik kijk uit naar je thuiskomst want we hebben veel bij te praten. meis succes nog en we mailen

    liefs kim xxx

  • 25 April 2009 - 23:13

    Myranda:

    he hallo,
    het is nu zondag nacht eigenlijk de nacht van zaterdag op zondag en komen net van de house warming party van kim het was gezellig.
    Ik heb vrijdag een pakketje op de post gedaan het duurt 5 tot 7 dagen voor dat het in greece is dus ik hoop dat je het dan snel hebt want ik weet niet wanneer je weer in greece zult zijn.
    er zit lippenstift in soep pinda's koffie en verf dus je kunt weer vooruit.
    nou ik hoor snel weer van je hoop ik.
    de groeten en een dikke knuf.

  • 27 April 2009 - 19:59

    Myranda:

    Hoera morgen komt je manneke weer aan boord.Dan zijn jullie weer twee maandjes samen.
    Geniet ervan meid en maak er een leuke tijd van.
    Doe Pierre de groetjes van ons en zeg maar dat we het leuk zouden vinden als hij in december bij ons komt logeren tijdens zijn verblijf in nederland.
    Dan kunnen we zien wat voor vlees we in de kuip hebben. We moeten hem eerst nog wel goed keuren dus bereid hem maar vast voor op een grondige inspectie hahahhaahahahha. Het zweet zal hem over de rug lopen ondanks dat het dan december is.
    We horen het wel van je wat hij hier op gaat zeggen.
    :) :p

  • 09 Mei 2009 - 11:19

    Wilhelmien:

    Meid wat gaat de tijd toch snel nog even en dan sta je weer met beide benen op de vate wal! Wat zullen je pa en ma het fijn vinden hun dochter weer in de armen te kunnen sluiten!Geniet nog maar even van het heerlijke eten en de zon in Spanje en van de stad Barcelona zelf!

    Groeten Wilhelmien!

  • 11 Mei 2009 - 12:21

    Monica:

    hej jennifer,
    alles goed bij jou?volgens de berichten die ik in de fam.hoor wel.nog ff en je bent weer terug met heel veel spannende verhalen en ervaringen die je hebt opgedaan.we kijken allemaal uit naar je thuiskomst.hier gaat nog alles een beetje het zelfde.t weer gaat op en af en als we bij de fam. zijn ben jij toch ook altijd nog even in het nieuws.en dan is het nu de laatste keren nog op feestjes nog even en dan is jennifer er weer.dat was in het begin anders,we hebben je wel gemist maar het is toch stiekem ook wel snel gegaan de tijd.ik kan me wel heeeeel goed voorstellen dat het voor je mam en pap wat langer geduurd heeft.nou meid dit was weer een krabbeltje vanuit mierlo nog een hele fijne tijd en we horen nog van jou.groetjes liefs.
    fam van hoek

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Parijs

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

12 Juni 2009

nog 2 weken

30 Mei 2009

The leaning tower!!

25 Mei 2009

dagje pompeij

20 Mei 2009

verjaardagsfoto's

17 Mei 2009

Happy Birthday to me!!
jen

Actief sinds 01 Sept. 2008
Verslag gelezen: 172
Totaal aantal bezoekers 20396

Voorgaande reizen:

26 September 2008 - 24 Juni 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: