eindelijk foto's!! - Reisverslag uit Castries, St. Lucia van jen - WaarBenJij.nu eindelijk foto's!! - Reisverslag uit Castries, St. Lucia van jen - WaarBenJij.nu

eindelijk foto's!!

Door: Jen

Blijf op de hoogte en volg jen

07 Januari 2009 | St. Lucia, Castries

zoals jullie kunnen zien heb ik weer wat foto;s geplaatst, heb het hier nog steeds super naar mn zin zal even in hetkort vertellen waar de foto's van zijn...
1 week voor kerst zijn we op een klein eilandje geweest om daar de bewoners blij te maken met kleren en schoolspullen!!

met kerst hebben we ook de spa gedecoreerd en zoals je ook kunt zien hadden we het daarna erg druk met het eten van pringles

oud op nieuw was een zeer geslaagde avond en eindelijk had ik de gelegenheid om mn jurk aan te trekken !!! JEEJ...
maar mensen zeer gezellig dat het sneeuwt in nederland ik ga nu lekker naar het strand we zijn op st johns dus ik ga weer lekker aan mn kleurtje werken
dikke kus allemaal en een voorspoedig 2009 !!!

  • 07 Januari 2009 - 17:07

    Wim:

    he dochter leuk dat we je weer eens op foto zien. je vermaakt je eigen echt wel zie ik met dat lekker weer en de rest.mooi hoor, hier ligt een dikke pak sneeuw nu. kijk uit naar nog meer foto,s maar die zien we dan wel
    groetjes en dikke kus, pa.

  • 07 Januari 2009 - 17:59

    Astrid:

    Super meisje, Ook echt leuk dat je mij laatst belde!! geniet nog maar lekker daar, en van de tijd, ik spreek je snel weer! liefs, dikke kus, Astrid

  • 07 Januari 2009 - 18:57

    Joyce Raijmakers:

    Skôn foto's!!!!
    Heeft ook wel wat hé, om een keer de feestdagen niet door te brengen in NL.
    Tis zo weer Mei, dus geniet nog van je tijd!!
    Liefs

  • 08 Januari 2009 - 19:59

    Myranda:

    he meisie
    wat een mooie foto's heb je mijn foto's op hyves gezien.
    zo kun je ook een beetje zien hoe wij er voor staan.leuk als je vrij bent en kunt gaan spelen in de sneeuw.maar op je fiets gaat werken is het echt wel minder.
    maar niet zeuren want dit willen we al jaren.nou meid geniet er van wij doen dat hier ook via je site dikke kus mamsie

  • 09 Januari 2009 - 09:45

    Renée:

    Hoi Jennifer,

    kei leuk zeg die foto's, geweldig om wat te kunnen betekenen voor deze mensen op dat eiland, geeft mij weer eens het gevoel van het feit hoe goed wij , westerse mensen het hebben!!!
    Je jurk staat prachtig hoor, feestelijk maar vooral erg mooi!
    Fijn om te horen dat je de feestdagen toch goed bent doorgekomen, al zal het beslist anders zijn dan thuis.
    Wij hebben oud en nieuw volgens traditie weer met je pa en ma gevierd, was gezellig.
    Op dit moment zijn we druk bezig met het appartementje van Kim, ze kan niet wachten tot het klaar is....
    Hoorde dat je ergens in maart in Marseille aankomt zou mooi zijn als die oudjes( sorry Wim en Miranda)even langs zouden kunnen komen, ben benieuwd.
    Nou meid dit is het weer van deze kant, wens je nog veel succes verder met je avontuur!

    groetjes uit Gemert,
    Renée.

  • 09 Januari 2009 - 09:58

    Kim:

    hey meis,

    ik heb eindelijk ff de tijd genomen om je foto''s te bekijken, ben op moment erg druk maar dat heb je al gelezen bij ons moeke!
    de foto's zien er erg mooi uit. triest om te zin hoor al die arm moedige mensen, het is maar goed dat jullie er zijn!!! je bent goed bezig hihihi ;) ik ga 13 maart naar oostenrijk voor 10 dagen, niet zo lang als jou maar ook ik ga me van mijn goede kant laten zien. ik ga mee als vrijwilligster. jaja ik ga mee op vakantie met gehandicapte mensen. ben erg benieuwd. wat zijn we toch weer goed hahahah :) die jurk staat je by the way goed. en het eten op de boot ziet er heerlijk uit. meis we zitte al bijna op de helft, kop op en kan niet wachten tot 23 mei!!!!
    see ya en tot horens

    liefs je vriendinnetje xx

  • 10 Januari 2009 - 08:18

    Myranda:

    er gaat maandag een pakketje voor je op depost met cup a soup en je jurkje dus het zal er met een goede twee weken wel zijn.dan kun je er oplos drinken(van de soep dan) want er zitten 36 zakjes soep in.en ook je stippeltes jurkje komt naar je toe.heb je je haar trouwens al weer een keer geverfd of is dat niet aangekomen toch wel he.
    het is hier barstenkoud brrrrrrr we willen eigenlijk gaan wandelen maar je pa is bang dat ie niks meer overhoud van zijn p........tje.
    grapje ik vind het koud echt niet normaal.
    pa is ff brood halen en dan zullen we zien of we gaan wandelen of terug in bed kruipen.
    groetjes Myranda

  • 11 Januari 2009 - 08:22

    Yvonne Driessen:

    Hey Jennifer,
    wat een leuke site en wa bende gai ver weg van huis zeg
    Enne mooie foto's meis
    Ga door met je goede werk helemaal toppie
    Nou groetjes van een Helmonder die in de sneeuw vertoeft koud heeft
    oooooo was ik maar in Zanzibar ik bedoel in de zon op een bootje op de zee...............
    veel liefs en kracht voor jouw
    Yvonne (friendinnetje van jullie mams)


  • 13 Januari 2009 - 09:57

    Myranda:

    nou ik het pakket zit op de post ik heb vernomen dat het een kleine week duurd voor dat het aankomt.
    nu weet ik natuurlijk niet wanneer jij in miami zal zijn maar dan weet je wat je kunt verwachten.
    dikke kus mamsie

  • 17 Januari 2009 - 20:36

    Ruud:

    Hoi Jen , kei fijn om te horen (en zien) dat het goed met je gaat. Wel raar dat jij lekker op het strand ligt en wij hier in dit koude kikkerlandje met kippenvel rondlopen!
    Best wel leuke colega's heb je trouwens!!! Hi hi.
    Nog een mooie tijd daaro , grs Ruud

  • 18 Januari 2009 - 10:41

    Rob En Bea Uit Wezep:

    hallo muts we zien dat het goed gaat met je , geniet er maar van je ouders zijn nu hier hier , met tante Bea is het nog het zelfde , veel pezier Rob en Bea.
    ons emailadres is
    rob.luijbengmail.com

  • 18 Januari 2009 - 10:42

    Rob En Bea Uit Wezep:

    rob.luijben@gmail.com

  • 25 Januari 2009 - 07:17

    Hoi Hoi:

    Hoi meis hoe is ie, hier gaat alles zijn gangetje.De sneeuw is weg en het heeft vreselijk gestormt en geregend. Nu is dat wer voorbij en gaat het vriezen. We hebben dus van alles wat.
    behalve heerlijk warm weer. We kijken al uit naar de zomer lekker aan het strand liggen en bbqen.
    Ik ben gisteren naar Kim haar apartement geweest.
    leuk man.Het is nog niet klaar maar de muren zijn al gestukt en ook de vloer ligt er in.Paull wilde eergisteren nog een laatste plintje plaatsen en boorde een schroefje erin en jawel hoor hij raakte een leiding van de verwarming. Het water spoot in het rond.Dus de hoofdkraan uit en dweilen.En een stukje vloer eruit om het te kunnen repareren en goed droog te maken.
    Het word heel mooi als ik er nog eens ben zal ik foto's maken dan kun je ook vast mee genieten.
    nou het is een heel verhaal. Het belangrijkste wat ik wil vragen is wanneer je in Marseille bent want ik kan anders niet op tijd vrij vragen.Laat het dus snel weten

  • 27 Januari 2009 - 10:03

    Fam Van Hoek:

    hej jennifer,
    we horen dat het met jou goed gaat.hier gaat het zoals gewoonlijk ook zijn gangetje.de grootste kou is weg het is nu mooi zonnig weer maar dan niet zo als bij jou,haha.hier beginnen ze weer een beetje dat carnaval gevoel te krijgen.sabine gaat wel esther niet.ik had nog niet op je laatste nieuws gereageerd maar je ziet er mooi uit in gala springt er echt uit tegen over de andere heel mooi.nou verder heb ik niet veel te vertellen heel veel plezier nog op de boot en aan land we wachten gewoon geduldig op nieuws van jou.heel veel groetjes en liefs vanuit mierlo.xxxx

  • 29 Januari 2009 - 14:19

    T.Luijben H.spijker:

    Hallo Jennifer,

    Hier een berichtje uit Belgie,
    Wat fijn voor jou dat je het zo goed naar je zin hebt, ik had wim aan de lijn i.v.m zijn verjaardag en vertelde mij over je website, wist ik niet. heb gelijk gekeken, wat een leuke foto,s.
    zijn er nog vrije vacatures voor ons?
    geniet er maar lekker van
    het zal wel een hele ervaring zijn!!
    groetjes vanuit Belgie
    Ted en Harrie

  • 01 Februari 2009 - 06:26

    Maudy John Shirley B:

    Hey Jennifer,
    dat je het naar je zin hebt,weten we maar het is altijd weer fijn om te horen dat het goed met je gaat!!!ik hoorde gisteravond (birthsdayparty van je vader) dat je gebeld had en dat het bij jou lekker zonnig is.hiet begint de winter weer opnieuw het is ijskoud en de weermannen hebben het weer over sneeuw om DEPRI van te worden.gister was het wel leuk bij jullie en je weet het wel " je vader heeft het nog altijd over zijn ...waar hij volgens zijn collega's alles mee doet".hier gaat verder ook alles goed met ons druk met werken en de kinderen doen zijn best op school!carnaval staat weer voor de deur.bryan was in 10 min. geslaagd nu moet ik nog met shirley,ben bang dat zij wel HEEL WAT MEER tijd nodig heeft voordat ze geslaagd is.ik hou je op de hoogte.nou groetjes aan je collega's en heel veel liefs van ons xxxjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: St. Lucia, Castries

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

12 Juni 2009

nog 2 weken

30 Mei 2009

The leaning tower!!

25 Mei 2009

dagje pompeij

20 Mei 2009

verjaardagsfoto's

17 Mei 2009

Happy Birthday to me!!
jen

Actief sinds 01 Sept. 2008
Verslag gelezen: 317
Totaal aantal bezoekers 20396

Voorgaande reizen:

26 September 2008 - 24 Juni 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: