afscheidsfeestje!! - Reisverslag uit Helmond, Nederland van jen - WaarBenJij.nu afscheidsfeestje!! - Reisverslag uit Helmond, Nederland van jen - WaarBenJij.nu

afscheidsfeestje!!

Door: jenfafa

Blijf op de hoogte en volg jen

10 September 2008 | Nederland, Helmond

come aboard i am expecting U!!

afgelopen zaterdag was het zover party time!
om technische redenen zullen we maar zeggen kunnen niet alle foto;s geplaatst worden op deze site,, :}
dat het een geslaagd feestje is geweest is ook wel aan de rest van de foto;s te zien.
ik wil wel nog even iederen die geweest is bedanken voor de kado's en de fijne avond

groetjes Jen

• 10 September 2008 - 18:35

Dwayne:

ben ik de eerste:P

• 10 September 2008 - 18:37

Sjoerd:

Haha, hij staat er wel op... ;)

• 11 September 2008 - 06:24

Leon Doek:

Hoi Jennifer,

Ik wens je een hele fijne en leerzame tijd.

Heel veel succes,

Leon Doek.

Gilde Opleidingen

• 11 September 2008 - 14:48

Jeanne:

Hoi Jennifer, leuke site, en de foto's zijn ook ok, alleen missen we er wel een paar dachten we zo.

• 12 September 2008 - 10:11

Robiin:

Ha Jen!
    Wat leuk zegh.wanneer vertrek je nu eignelijk?!En waar heen enzo eigenlijk prcies,,?!Nou ik hou het wel bij iig,,!
    Een heeeele fijne tijd meid!Liiefs xxx Robiin

• 13 September 2008 - 06:13

Ome Jeffrey:

hey goed hoor nu kunnen we je op de voet volgen kei leuk , nogmaals heel veel s6 op de boot werkze veel plezier . jammer dat we zo vroeg weg moetsen op je afscheidfeestje zo te zien was het er gezellie

groetjes ome jeffrey en de rest . doei

• 22 September 2008 - 20:25

Debby:

Heyz!!

Beetje een late reactie.. maar ik heb geen internet..
    Heel veel plezier op de boot!! Ik hou je site in de gaten leuk!! kuss debby

• 24 September 2008 - 17:10

Esther & Rik:

Heey Jennifer..

Wij gaan je ook op de voet volgen via deze site!!!
    We wensen jou nogmaals een hele fijne tijd toe daar en hopen dat je er heel veel van gaat leren..

xxx esther en rik

• 26 September 2008 - 07:11

Anja:

He Jennefer geef ze van katoen .
    Veel plezier op de love boat

• 29 September 2008 - 08:52

Mama:

ik zie dat je nog geen tijd gehad hebt om op depc te gaan succes op je eerste dag dikke kus mamsie

• 29 September 2008 - 14:43

Vader:

he schat heel veel plezier, was een fijn weekeinde groetjes en kus, vader.

• 30 September 2008 - 15:25

Myranda:

Hallo,hoe is het ik heb gezien dat je nog geen tijd hebt gehad om te schrijven op de pc.
    We waren pas om drie uur in eindhoven met de bus en lagen tegen half vier in bed tjonge wat hebben we geslapen.
    Om 10 uur zijn we opgestaan en even naar oma om te vertellen dat je goed terecht was gekomen.
    Dat vond ze wel fijn om te horen ze vind het nog steeds stom dat e bent gegaan maar je kent oma he.Ze vind het wel heel fijn voor je maar het liefst heeft ze alles en iedereen in helmond wonen.Gisteren heb ik van 3 tot 6 gewerkt dat was een beetje rommelig omdat je zo midden op de dag binnen komt vallen maar ja 3 uurtjes zijn dan ook zo om.
    En vandaag een gewone werkdag met REGEN de terug weg dus lekker nat geworden.
    Nou we hopen snel iets van je te horen DIKKE KUS MAMSIE

• 30 September 2008 - 15:27

Myranda:

En vandaag een gewone werkdag met REGEN de terug weg dus lekker nat geworden.
    Nou we hopen snel iets van je te horen DIKKE KUS MAMSIE