Happy Birthday to me!! - Reisverslag uit Koper, Slovenië van jen - WaarBenJij.nu Happy Birthday to me!! - Reisverslag uit Koper, Slovenië van jen - WaarBenJij.nu

Happy Birthday to me!!

Door: Jen

Blijf op de hoogte en volg jen

17 Mei 2009 | Slovenië, Koper

hallo allemaal
iedereen alvast bedankt voor de leuke berichtjes voor mn verjaardag vandaag zijn we in koper en ben net terug van het strand heerlijk

gisteren zijn we vertrokkenv vanuit venetie waar we drie dagen zijn geweest super leuk daar zijn ook de foto;s van...
lekker weer en heel veel pizza zoals jullie kunnen zien!!
nog even en dan rollen ze me van het schip af hier hahaha
nou mensen nog een maandje en dan is ze dr weer!!!
tot snel
xxx Jen

• 17 Mei 2009 - 14:27

Jolanda:

hey
    van harte gefeliciteerd met je verjaardag en een hele fijne dag
    zeg vraagje was net je fotos aan het kijken en zag op een foto yvonne van haaren zitten,waar ken jij die van???
    gr jolanda

• 17 Mei 2009 - 15:03

Esther & Rik:

Heey Jen...

Nogmaals hartelijk Gefeliciteerd met je verjaardag!!

• 17 Mei 2009 - 17:38

Jeff Tanja Jill Renz:

hey Jen

van harte gefeliciteerd met je verjaardag en nog vele vele jaren

grt en tot snel

• 17 Mei 2009 - 19:57

Maudy,J ,S, B.:

Hoi Jennifer,nogmaals van harte gefeliciteerd!!!
    Was net bij oma dus heb je gezien en je vriend ook.Hoop dat je nog een leuke avond hebt.Leuke foto's en mooie stad toch daar in het romantische Italie!!!
    Tot snel.xxxxvan ons.

• 18 Mei 2009 - 09:55

Wim :

he jennifer,hoop dat je een leuke verjaardag hebt gehad daar. nog een paar weken en dan is het weer zover,dan zit het er al weer op,gaat het snel he, maarja moet je ook weer iets achterlaten.komt allemaal goed.groetjes daar en dike kus.wim

• 18 Mei 2009 - 12:37

Kim:

hey meis, had een berichtje op je hyves achter gelaten, nogmaals jammer dat ik je niet even kon bellen of langs kon komen hihihih maarja halen we wel weer in. meis geniet nog even van je laatste weekjes daar!!
    we maile en spreken elkaar snel, ben blij al sje er weer bent is lang genoeg geweest!
    oja en nog proficiat met je appartement ben ik helemaal vergeten te zeggen!

liefs kus

• 18 Mei 2009 - 16:42

Renée:

Ha jarige job,

Alsnog proficiat meid met je verjaardag!
    23 lentes jong!!!!
    Mooi dat je nog steeds geniet van je trip, en ja voor we het weten sta je voor de deur, wij kijken er naar uit om je weer te zien.
    Geniet er nog maar ff van en tot snel ziens!!!!!!

Renée.