halle allemaal!! - Reisverslag uit Valletta, Malta van jen - WaarBenJij.nu halle allemaal!! - Reisverslag uit Valletta, Malta van jen - WaarBenJij.nu

halle allemaal!!

Door: jenfafa

Blijf op de hoogte en volg jen

02 November 2008 | Malta, Valletta

hoi hoi,
weet dat het een tijd geleden is dat ik wat geplaatst heb maar hier dan toch weer een bericht.

ik ben eindelijk op mijn schip een aantal dagen al eigenlijk zoals de meeste van jullie wel weten.

de reis van londen naar italie is helemaal soepel verlopen niet in het verkeerde vliegtuig of op het verkeerde schip gestapt.

de cabin is zeer klein ( zal soon foto's posten) maar gelukkig ben je er eigenlijk alleen om te slapen...

de 1e dag op het schip is ook zeer soepel verlopen kennis gemaakt met de meiden van de spa allemaal heel leuk..

na een aantal dagen een beetje georienteerd geraakt op het schip wat niet mee valt want alles lijkt op elkaar, maar ik weet waar ik moet werken, eten en waar ik mag roken en waar ik heen moet als het schip zinkt. Do I need to know more??

wat wel even een tegenvaller was dat ik afgelopen week flink ziek ben geweest diaree en overgeven en wat gebeurd er dan.. omdat je in een gesloten omgeving zit word er hier extra op hygiene en bacteries enzo gelet en zodra je moet overgeven en diaree hebt ga je zonder pardon 48 uur in quarantaine.. in je cabin..
die zeer klein is.. dat was minder prettig maar ik heb het overleeft!!

ik ben trouwense ook zeer dankbaar voor de reispilletjes die ik op mn feest gekregen heb want heb ze toch af en toe wel nodig als het weer een beetje tegenzit..

In de spa heb ik ook al mn draai gevonden het is hard werken maar wel leuk, het punt alleen is dat ik overgelplaatst ga worden omdat ze een hot stone therapist nodig hebben en dat ben ik niet.. ik weet alleen niet wanneer ik overgeplaatst ga worden kan volgende week zijn kan over 3 maanden zijn.. verrassing.

we zijn nu in een aantal plaatsen in griekenland geweest en zijn nu op weg naar malta, italie en spanje geloof ik.

volgende week maken we de crossing naar miami dat betekend 7 volle dagen op zee. wat ook wel vervelend is dat je de hele tijd in verschillende tijdzones zit. ik vond het al verschrikkelijk dat de klok in nederland 1 keer per jaar een uur vooruit gaat hier is het 2 tot 3 x in de week als we geluk hebben...

O ja we hebben ook een halloween party gehad zeer leuk (zal snel foto's plaatsen) en wat ook wel grappig is dat alle crewmembers de meiden van de spa geweldig vinden..
Nothing finer than a steiner (steiner bedrijf waar we voor werken)
ik heb geen minuut alleen gestaan de kerels komen op je af als vliegen op stroop...
mij is alleen verteld dat je voor strepen moet gaan, dat betekent dus officier of iets dergelijk shahah maar ik herken ze niet zonder uniform dus ik wacht nog maar even af
nou mensen ik denk dat dit wel weer even voldoende info is
wederom ik zal kijken of ik snel wat foto's kan plaatsen.. ondertussen geniet ik op mn vrije dagen lekker van het zonnetje

dikke kus en tot snel
Jen

  • 02 November 2008 - 20:08

    Jeanne:

    Hartstikke leuk dat je het er zo naar je zin hebt. Alleen jammer van die eenzame opsluiting dan. Ik hoorde van oma dat de fooien niet mis zijn. Wie weet wordt jij wel de miljonair van Helmond.

    In ieder geval geniet er van en ik zie wel wanneer de foto's geplaatst zijn.

    Groetjes van ons.

  • 03 November 2008 - 07:29

    Yvonne:

    Hee Jen,

    Van je moeder had ik al een en ander gehoord.... moet heerlijk zijn , ZON ZON ZON ZON EN NOG EENS ZON stiekum wel een beetje jalours... kun je niet wat zon hierheen blazen. Hee maar leuk om hier je verhaal toch een beetje bij te kunnen houden. Geniet ervan....Een ervaring die ze je nooooit meer af zullen nemen.
    Over de reispilletjes... op een gegeven moment zul je ze aan boord niet meer nodig hebben... Je raakt eraan gewend, hahhaa nadeel... neem ze dan mee als je aan land gaat.... want dan leef je in de omgedraaide wereld... Dan heb je hetzelfde effect op vaste land als dat je nu op de boot hebt....
    Nogmaals geniet ervan... en veel liefs vanuit hier. Yvonne & Irene

  • 03 November 2008 - 13:41

    Kim:

    nou meis zo te lezen gaat het goed met je en gaat het je allemaak gemakkelijk af. jij ben techt een bofkont lekker in het zonnetje..... en wij zitten hier maar in een k*t land met k*t weer niet te geloven. ben maar blij dat je lekker van het zonnetje kunt genieten. ik volg je via de mail en succes maar weer we spreken elkaar weer via de tel.

    liefs kimmy en ook van peet natuurlijk

  • 03 November 2008 - 16:22

    Myranda:

    he meid,
    leuk om weer eens iets van je te horen.Wij zijn gisteren ff naar de stad geqweest bij franske was ander personeel aan t werk dus voor ons niets te lullen ook zijn we nog ff naar madelon bij de inloop geweest en ons verhaal gedaan tot nog toe over jou ervaringen op de boot.
    Hier gaat alles zijn gangetje.
    Ik heb gisteren gekeken bij huren in helmondje staat op nummer 40 ik geloof bij bijde opties.
    Chiara staat opp nummer 14 die is dus nog voor jou hihiihihi.
    Je moet eerst die kerels maar eens bekijken in hun uniform strepen tellen en onthouden en je weet het de kapitein is de hoogste rang.
    Al je maar plezier heb.
    Ook wij hebben geen tijd om je te missen( soms wel een beetje hoor) en tja het is toch niet anders.Zo te horen vermaak je je goed dus is het voo ons ook fijn dat dat zo is dan troosten we ons daar mee.
    Nee hoor meid laat je niet gek maken we zijn harstikke trots dat je dit doet en gunnen je het van harte.We zien je zo rond eind juni wel weer.
    DIKKE KUS Mamsie

  • 03 November 2008 - 20:07

    Vader:

    he dochter,,
    hier even een berichtje van mij weer eens, fijn om te horen dat het je goed gaat,maar eigenlijk wisten we dat al he. hier gaat alles zijn gangetje, sinterklaas is in aantocht dus dat wordt weer een leuke tijdvoor ons, dat weet je wel .ben benieuwd naar de foto,s van halloween party dus zet ze maar snel hierop. we hadden bij oranje wit ook halloweenparty gehouden, was wel lachen, hadden lijkkisten en al dus dan weet je het wel he.
    was weer laat geworden.
    maar goed
    moet kunnen,
    en jij??
    buiten werk om nog beetje feesten of stukken minder??
    maar goed haal je wel weer in als je thuis bent.
    veel liefs en groetjes, dikke kus, vader.

  • 04 November 2008 - 21:54

    Astrid:

    Jen jen toch, fijn om te horen dat alles goed met je gaat!! echt tof en stoer van je dat je daar zit!! houd je berichtjes in de gaten!

    ciao ciao.. Astrid

  • 09 November 2008 - 18:44

    Monica:

    hoi Jen
    hoor wel dat je het goed naar je zin hebt.vanmiddag bij oma gehoord dat je weer ff lekker van de zon zit te genieten.lekker toch.we kijken uit naar nieuwe foto's van jou.ben je nog wel herkenbaar?moeten we op zoek naar een negermeisje?haha zo snel zal het ook wel weer niet gaan.alhoewel op de boot gaat dat bruinen snel.meisje voor de zoveelste keer geniet maak lol denk af en toe aan ons in het koude kikkerland.maar ondanks dat vermaken wij ons toch ook wel hoor.heel veel groetjes en liefs.vanuit Mierlo

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Malta, Valletta

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

12 Juni 2009

nog 2 weken

30 Mei 2009

The leaning tower!!

25 Mei 2009

dagje pompeij

20 Mei 2009

verjaardagsfoto's

17 Mei 2009

Happy Birthday to me!!
jen

Actief sinds 01 Sept. 2008
Verslag gelezen: 241
Totaal aantal bezoekers 20383

Voorgaande reizen:

26 September 2008 - 24 Juni 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: