happy sue cruise - Reisverslag uit Minni Minni, Brits Territorium van jen - WaarBenJij.nu happy sue cruise - Reisverslag uit Minni Minni, Brits Territorium van jen - WaarBenJij.nu

happy sue cruise

Door: jenfafa

Blijf op de hoogte en volg jen

04 Oktober 2008 | Brits Territorium, Minni Minni

zo nu weer even een berichtje en wat foto's zodat ik jullie een kijkje kan gunnen van mijn slaapkamertje.. waar ik overigens morgen niet meer ben omdat ik in een gastgezin ben geplaats.
dat wil dus zeggen dat ik alles weer in moet pakken alles mee moet nemen in de bus naar de academy en dan van daaruit naar mn gast gezin!
en het ergste is dat ze geen internet verbinding hebben dus dat ik waarschijnlijk een aantal dagen/ weken niet online kan zijn maar ik ga mn best doen om miss eventueel een internetcafe op te zoeken:)

even naar de happy sue cruise.
er zijn mensen die gaan op vakantie op een cruise alleen om te klagen en er een slaatje eruit te slaan.
en aangezien dit een amerikaans bedrijf is moet je zeer op je tellen moet passen
alles moet dubbel gecheckt geworden en een formulier moet ondertekend worden voor elke behandeling.
havy shit. dont wont to get sued

verder is het een lange week geweest en er komt geen einde aan nog 7 dagen en dan heb ik eindelijk een dagje vrij als het goed is
verder heb ik hier niet veel meegemaakt als naar school geweest en een hoop info in mn hoofd gestampt.
ik bedoel het is een zaterdag avond het is hier nu half 11 en ik zit in mn pjama achter mn laptop en ben klaar om dalijk naar bed te gaan..
ik de alchoholist van helmond :P
haha nou mensen drink er vanavond maar een op me aangezien ik er zelf pas over 10 maanden een kan nemen!
Proost!

  • 04 Oktober 2008 - 21:42

    Jennifer:

    hee mensen
    even over de foto;s daar moet ik meer ruimte voor kopen en dat gaat nu even niet dus voor foto;s kun je alvast terecht als je lid ben van hyves op mn hyves pagina;)
    ik zal proberen zo snel mogelijk mijn acount uit te breiden zodat ik hier ook foto's op kan zetten xxxx Jen

  • 04 Oktober 2008 - 23:01

    Sjoerd:

    Kleine cursus engels.
    zwaar = heavy, niet havy.
    Willen = want ( niet wont)
    Do joe like kut? I like kut to!

    xxx

  • 05 Oktober 2008 - 01:22

    Glenn:

    Hetzelfde wat Sjoerd zegt... Verder heel veel succes!!!

    x

  • 05 Oktober 2008 - 09:02

    Paulus:

    He Beppie,

    Nu weet je ook eens wat studeren is, en dat is dus niet alleen in de kroeg hangen. Een ding is zeker je leert het beste Engels in de kroeg onder het genot van een drankje is maar een kleine tip van een ouwe zeur. Heel veel suc6 gewenst in het aanleren van de moeilijke engelse woordjes. Hier een kleine tip,
    The pig stoot stive in the brook, waar denk je dan aan neenee dit gaat over een koppig varkentje in een beek.
    Groetjes tot de volgende keer Paulus

  • 08 Oktober 2008 - 13:38

    Kim:

    hey meis,

    goed om te horen dat je eerste dagen goed bent dorgekomen, laat je niet gek maken en ga ervoor. lijkt me erg leuk om in een gast gezin te logeren, daar leer je natuurlijk wel snel de taal mee. nou meis ik volg je via de mail, succes en kop op!

    je vriendinnetje kim xxx

  • 08 Oktober 2008 - 16:53

    Myranda:

    he je site word goed bekeken zie ik wel leuk dat al die mensen met je mee leven of liever gezegd met je "mee reizen".Ik ga vanavond naar een brei clubje ja ik ben een grijze oude doos hihihiihihih maar je bent weer van de straat of niet dan als je bij de bitchie breisters bent.
    nou ik hoor wel weer wat van je. dat geval voor je pc kun je hier niet goedkoop kopen want dat zit aan een abonnement van een jaar vast en dan moet je ook nog inbellen dus dat kost klauwen met geld.
    vraag daar het maar eens goed na en anders naar een internet cafee.
    he kun je niet mee surfen bij iemand die zijn internet niet beveiligd heeft??????
    niet netjes maar voor een paar keer toch wel te doen :) :P


  • 09 Oktober 2008 - 12:43

    Vespa:

    Heeey Jen,
    Ook ik volg je via waarbenje.nu. Zo te zien gaat het daar op de boot wel goed. Jammer van de drank. Maar we houden wel contact.

  • 13 Oktober 2008 - 18:10

    Myranda:

    mooie foto's ik kan zien dat je het erg naar je zin hebt.
    :) en nu begint het natuurlijk te kriebbelen als je je klasgenoten al ziet afmeren naar en schip. je moet maar zo denken ook jij komt aan de beurt.
    dus wacht nog maar even op je kapitein.
    kusjes mamsie

  • 14 Oktober 2008 - 12:00

    Vic (namens Oma):

    Hoi
    Oma vond het fijn om jou via de cmomputer te horen. Alleen is zij heel emotioneel (nog steeds) en ben jij in haar ogen een stom wijf (maar zó zal zij het wel niet bedoelen). Toch vindt zij het fijn te horen dat jij het goed maakt en wij wensen jou namens haar en ons veel plezier als het echte werk begint. Liefs en groeten.

  • 14 Oktober 2008 - 19:26

    Monica:

    hej jen dat was zondag wel even leuk om je te horen.en vooral fijn dat je het naar je zin hebt.ben je al een beetje gewend aan je nieuwe ritme?heb net je foto's bekeken en zie dat je met een leuk groepje meiden bent.nou wordt het alleen spannend waar en wanneer jij op de boot gaat maar ook dat kunnen wij mooi volgen allemaal.nou meid doe je best dan gaat de rest vanzelf.groetjes liefs van de van hoekjes uit MIERLO.xxxx

  • 15 Oktober 2008 - 15:15

    Bjorn:

    He Jen,
    Dit is kei leuk om zo te lezen wat je allemaal meemaakt.
    Zo te lezen, is het hard werken en weinig feesten. Maar het feesten heb je ook uitgebreid kunnen doen in Helmond, toch?
    Bevalt het wel een beetje daar tussen al die mensen, en is school echt saai en veel of valt? Zeker als ook alles in het engels moet of niet?
    Ik ga je in ieder geval volgen hierop waarbenjij.nu. Ik wens je voor de komende tijd in Londen heel veel succes en hopen dat je binnen zeer korte tijd mag vertrekken met de cruise. Groetjes ook van Rudy en ik zal je binnenkort eens smsen.

    Dikke kus Bjorn

  • 16 Oktober 2008 - 17:06

    Kimmy:

    yo meis, leuk je net gesproken te hebben. fijn om te horen dat het zo goed met je gaat en dat je het naar zin hebt. gaaf man, snel op de boot. dan gaat het echte werk beginnen. we houden elkaar op de hogte via de mail en de sms. good luck

    liefs XXX kim

  • 17 Oktober 2008 - 18:51

    Madelon:

    Hey Jen,

    Kei leuke foto's. Zo te zien ziet je wederom aan de ..... DRANK! VEUL DRANK! Volgens mij wel leuke meiden die je om je heen hebt. Alleen die kerels waar je dan mee op de foto's staat.., ik ben wel wat beter van je gewend. Maar je zit tenslotte in Engeland, daar is nu eenmaal niet veel te halen. Dus ja, genoegen nemen met minder.

    Kei leuk voor je dat je de cursus nu hebt afgerond en dat je reis nu dan echt gaat beginnen. Houd ons op de hoogte, ben wel echt super benieuwd waar je allemaal naar toe gaat en welke rijke mannen je aan de haak gaat slaan haha. Nee hoor grapje papa en mama van jen. Zo is jennifer niet, maar we moeten toegeven dat we er wel aan hebben gedacht :-)

    Jen kei veel succes,
    we horen en zien het wel
    op de site

    Dikke knuffels
    Madelon

    Oja hier alles goed,
    het leven gaat blijkbaar gewoon door nu je hier niet bent...had dat eigenlijk niet verwacht.

  • 18 Oktober 2008 - 09:47

    Joyce Raijmakers:

    Hey Jen!

    Gister van jullie pap deze Waarbenjij doorgekregen! Keek ik net weer op je Hyves, bleek dat je op 30 Sept bij WWW al deze site had doorgegeven.. Had ik er toch telkens overheen gekeken, als ik ff spiekte op je Hyves!
    Maar zie dat je het goed naar je zin hebt daar!
    Veel plezier en ik ga je in ieder geval volgen!!

    Groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Brits Territorium, Minni Minni

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

12 Juni 2009

nog 2 weken

30 Mei 2009

The leaning tower!!

25 Mei 2009

dagje pompeij

20 Mei 2009

verjaardagsfoto's

17 Mei 2009

Happy Birthday to me!!
jen

Actief sinds 01 Sept. 2008
Verslag gelezen: 181
Totaal aantal bezoekers 20377

Voorgaande reizen:

26 September 2008 - 24 Juni 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: