lipstick lady's, lipstick lady's - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van jen - WaarBenJij.nu lipstick lady's, lipstick lady's - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van jen - WaarBenJij.nu

lipstick lady's, lipstick lady's

Door: jenfafa

Blijf op de hoogte en volg jen

30 September 2008 | Nederland, Amsterdam

ken je die vrouwen die in iedere winkelruit kijken of dr haren nog goed zitten, in de wc staan met tassen vol make up en haarlak wax etc etc... nou mensen ik ben een van die vrouwen nu of te wel a steiner girl!

ik zal even bij het begin beginnen zondag in de YMCA aangekomen en mn kamertje bekeken... met de nadruk op tje..
ik heb het geluk dat ik het maar maar 1 meisje hoef te delen mn roomy maar er zijn ook kamers van 3 of vier!

wat wel een nadeel is 5 meiden, 1 douche!! dus dat is vroeg opstaan in de morgen aangezien we om 8.45 op de academy moeten zijn en daar een busrit van een half uur aan vooraf gaat als we niet vast zitten in het verkeer dus dat wil zeggen de bus van 7.38 en om 06.00 eruit om te douchen je haar te doen en jezelf op te maken.

en dat is een must!

lipstick lady's lipstick lady"s very important volledige dag make up en dat houd dus in foundation oog make up blusher and lipstick lady's lipstick!!
you can touch up your make up in your break but lipstick lady's, you always have to touch up your lipstick.
you alway's have to look like youre going on the date of your life..
that's how i become a lipstick girl!!!

xxx Jen

P.S. ik zit nu in londen maar dat staat niet in mijn lijst om aan te klikken
;)

  • 30 September 2008 - 20:05

    Myranda:

    Nou je hebt niet goed op je kaart gekeken want wij hebben het wel gevonden.
    Ik bedoel de plaats Londen en Watfort ook dus ff goed zoeken zou ik zeggen. Het was leuk om je ff op msn te spreken.Het zullen een paar zware weken zijn de weekenden inclusief,maar dan weet je ook wat niet dan. des te sneller kun je op de boot en dan begint voor ons het aftellen echt.Al moet ik zeggen dat het nog niet echt tot me door dringt dat er een hele tijd overheen zal gaan voordat we je weer zullen gaan zien.
    Ach webcammen en mailen verzacht een hoop en als ik hoor dat je het er zo naar je zin hebt is het ook wel leuk om dat te horen.
    We zijn trots op zo'n ondernemende meid.
    Zet hem op laat zien dan je een echte Luyben bent.
    Lipstick Lady.
    Nou we horen weer snel van je dikke kus.

  • 30 September 2008 - 20:55

    Oma V.d. Vooren:

    Doe maar goed jouw best dan ben jij eerder op de boot en dus ook eerder thuis. Liefs en kusjes. Oma loopt nu de kamer uit (snikkend). Ze kan het nog niet aan dat jij zo ver van huis bent. Ook de groetjes en beste wensen van ons allen. Doei

  • 30 September 2008 - 20:56

    Oma V.d. Vooren:

    Doe maar goed jouw best dan ben jij eerder op de boot en dus ook eerder thuis. Liefs en kusjes. Oma loopt nu de kamer uit (snikkend). Ze kan het nog niet aan dat jij zo ver van huis bent. Ook de groetjes en beste wensen van ons allen. Doei

  • 01 Oktober 2008 - 06:07

    Ome Jeffrey:

    hey hoe gaat ie daar ? zo te lezen gaat het wel goed .het is nog een heel gebeuren om optijd op je academy te komen (lachuuu.)komt allemaal goed .ik denk dat je nu de bus bijna bij de academy is ik zou zeggen de groeten en misschien snel op msn of zo groetjes Ome Jeffrey
    ps leuk om zo je site inde gaten te houden . DOEI

  • 01 Oktober 2008 - 06:09

    Monica:

    Hej Jen hoor dat alles goed gaat.Zal wel wennen zijn zo vroeg eruit maar neem aan dat je er ook lekker op tijd ingaat.Nou 1 hele fijne tijd doe je best meer kan je niet doen toch.als ook nog ervan genieten natuurlijk.Groetjes van ons uit Mierlo.xxxxx

  • 01 Oktober 2008 - 17:02

    Esther En Rik:

    Pffff Jen..

    wat een tijden aiaiai..maar ja het is allemaal voor een goed doel dus dan duik je s'avonds maar optijd je bed in zodat je er smorgens weer goed uitkan en je fris en fruitig in de schoolbanken zit..
    Zet hem op hoop voor je dat je snel op de boot zit..
    Succes en we volgen je op de voet via deze site!!
    IDEAAL!!!

    Gr Esther en Rik

  • 01 Oktober 2008 - 18:35

    Madelon:

    Hey Jen,
    Zo te horen zit je nu dus in een heel ander ritme dan de afgelopen weken haha. Niet meer naar bed om zes in de ochtend, maar opstaan om zes dit keer. Er zit eigenlijk toch best een klein voordeel aan nu jij weg bent, lig ik er ook op tijd in op zondag. Ben afgelopen zondag weer direct naar boven gegaan. Ik heb ruud trouwens zo ver gekregen om een hond onder onze hoede te nemen. Het ras wordt een kooiker en we noemen hem dan Vegas, het enigste probleem is dat ik hem nog niet mag halen! Schiet dus erg op, zo houdt hij mij dus aan het lijntje... Oja Jen even tussendoor, heel belangrijk, echt niet vergeten, wordt het niet weer tijd om bij te stiften!!
    Ik hoop dat je snel de boot op kan meid, maar vergeet niet om ook van Londen te genieten. Erg leuke stad ook,
    Tot schrijfs,
    xx
    Madelon

  • 02 Oktober 2008 - 12:08

    Tante Maudy:

    Hello Lipstick Lady,
    Fijn dat we via deze weg op de hoogte blijven van jou!Mis je wel(wil graag een behandeling)maar zonder gekheid, als jij het naar je zin hebt.Ik zou zeggen ga niet te laat naar bed voor je het weet is het 6.00.
    We horen snel van je!! t.maudy en de rest.
    BYE,BYE

  • 03 Oktober 2008 - 08:49

    Renée:

    Ha Jennifer,
    Leuk wat van je te horen!(zou je je reisverslagen ook naar mijn emailadres willen sturen?, is hetzelfde als paul zijn emailadres, alleen i.p.v. paulus wordt het dan renee) alvast bedankt.

    Ook je pa en ma waren enthousiast over Londen en je kamergenootje (zijn ff langsgeweest om de staantafels terug te brengen.) Zal zeker wel wenne zijn voor je om zo in het gareel te moeten elke dag op en top,maar jou kennende gaat dat goed komen.
    Wens je vanuit Gemert veel succes verder en tot mails.
    doei,
    Renée en de rest.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

12 Juni 2009

nog 2 weken

30 Mei 2009

The leaning tower!!

25 Mei 2009

dagje pompeij

20 Mei 2009

verjaardagsfoto's

17 Mei 2009

Happy Birthday to me!!
jen

Actief sinds 01 Sept. 2008
Verslag gelezen: 133
Totaal aantal bezoekers 20383

Voorgaande reizen:

26 September 2008 - 24 Juni 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: