daar is ze weer - Reisverslag uit Castries, St. Lucia van jen - WaarBenJij.nu daar is ze weer - Reisverslag uit Castries, St. Lucia van jen - WaarBenJij.nu

daar is ze weer

Door: jenfafa

Blijf op de hoogte en volg jen

30 December 2008 | St. Lucia, Castries

hoi hoi allemaal
hoop dat iedereen een prettige kerst heeft gehad en dat er een knallend 2009 aan mag komen
ondanks dat ik er niet bij zal zijn weet ik zeker dat iedereen er een mooi feestje van zal maken ik zal er een paar op jullie pakken wat later dan jullie wegens het tijdverschil!

weet dat het een tijdje geleden is dat ik een berichtje heb geplaats maar de internet verbinding op het schip is klote op het moment.

heb weer een hoop meegemaakt, zijn vorige week op een of ander groeten uit de rimboe eiland geweest waar we de kinderen uit het dorp school spullen gegeven hebben en kleren want ze hebben daar echt helemaal niks was wel mooi om te doen alleen zeer warm zon 35 graden en dan daar een beetje rondlopen met een kerstmuts!!

verder zijn we in brazilie geweest, manauss, st lucia, st croix, road harbor en nog wat mooie plaatsen zal hopelijk snel weer wat foto;s plaatsen als de verbinding beter is!!..

en dan wat de gasten betreft... nog steeds zo dom als het achtereind van een varken we doen in de crewbar een spelletje wat we " american stupid" noemen...
de domste dingen de de gasten zeggen hier zijn er een paar:...

* gaat deze lift naar de voor of achterkant van het schip?
*slaap je op het schip of komen ze je met een helicopter ophalen?
(vervolgens klagen over het lawaai wat de helicopter maakt)
*produceert het schip zijn eigen electriciteit?
* gaat deze trap omhoog of omlaag
* waarom beweegt het schip niet als we aangemeert zijn?
en ga zo maar door

en ook even voor de leukigheid de pick up lines op het schip hier is het niet wil je wat drinken of wat zie je er leuk uit..neee..

* ik heb een raam in mijn cabin
* ik heb een eigen cabin
* ik heb een koelkast in mn kabin
* kijk ik heb strepen
* mijn wisselkoers is heel gunstig

en ga zo maar door hahaha
nou dit was het weer voor vandaag het is hier nu half 12 s avonds en ga zo naar bed want heb morgen een lange dag

xxx Jen

  • 31 December 2008 - 07:34

    Monica:

    hoi jen
    leuk om weer iets van je te horen.en dat het goed met je gaat.op dit moment laatse dag van het jaar.thuis nog ff wat dingen doen bij oma helpen en dan gezellig en goed het nieuwe jaar in.daarna hebben wij nog een feestje want dan is sabine al weer jarig.meid hopen snel weer iets van je te horen al is het maar van die domme gasten het is gewoon fijn als weer berichtjes van je krijgen.nou het allerbeste voor 2009 heel veel plezier en hou het recht als je een borreltje drinkt.liefs en groetjes van ons vanuit het koude mierlo.xxxxjes

  • 31 December 2008 - 10:02

    Yvonne:

    Heeej Jen!!
    We gaan je missen vanavond:( Maar zo te lezen zul jij het vast naar je zin hebben;)
    Liefs (K)
    We drinken er 1 (of meer) op je;)

  • 31 December 2008 - 11:14

    Marlena:

    Hee meissie,

    Sorry dat ik niets van me heb laten horen. Ben jij ook zo druk met de kerts en oud en nieuw cruise?

    Alvast een goede nieuwjaar gewenst! Mogen we onze contract afmaken zonder helemaal vol te zijn van Steiners toxins haha.

    Bevalt het je goed op je boot? Brazillie klinkt helemaal geweldig! Was gister in Puerto Rico. Wow wat een geweldige stad is dat! St. Lucia zit ook op mn route. Heb je al een van de trips genomen daar?

    Kuzzie, Marlena

  • 01 Januari 2009 - 10:29

    Oma Van Der Vooren:

    Wij wensen (vooral oma) jou een Gelukkig Nieuwjaar met heel veel voorspoed en zeker heel veel gezondheid. Dat jij nog veel wijzer en verstandiger mag worden en nog vele jaren met plezier mag werken op het BOOTJE. Met Oud op Nieuw hebben wij het rustig aan gedaan. Groeten aan jou en jouw nieuwe vriendinnen of collega's en misschien bekenden op het schip. Groeten en kusjes van oma en ons en tot ziens! Doei

  • 01 Januari 2009 - 12:15

    Esther & Rik:

    Heey Jen..

    Gelukkig Nieuwjaar en alle goeds voor 2009!!!
    We hopen dat je het nieuwe jaar ook goed hebt
    mogen inluidde...Heb je een gezellige avond gehad daar??En ook vuurwerk??We volgen je nog steeds op de voet en wachten alweer met smacht op je nieuwe reisverslag!!!

    Groetjes Esther en Rik

  • 01 Januari 2009 - 15:51

    Myranda:

    hoi meisie een heel gezond gelukkig en liefdevol 2009 toegewenst.hebben jullie je fdaar ook een beetje vermaakt met vuurwerk en champagne?wij hebben het gezellig gehad bij paul en reneè.glenn en rowy hebben bij de jinx gewerkt maar die waren al vroeg klaar want er was niets te doen in helmond was het wel erg druk volgen dwayne die was pas om 9 uur thuis.
    nou we gaan straks naar oma waar ook de hele bubs zal zijn.
    ik denk dat het pakketje van ons wat pa heeft verstuurd lang op zich zal laten wachten hij heeft het niet met de lucht post gestuurd dus ik hoop dat het ooit aankomt.maar niet getreurd want er is alweer een ander pakje onderweg.leuk dat je vriendin die je in engeland hebt ontmoet ook je site reageerd.
    je vriendinnen zitten wereld wijd.

    nou meid ik hoor wel weer wat van je dikke kus en knuffel mamsie

  • 02 Januari 2009 - 15:55

    Renée En Paulus:

    Hallo Jennifer,

    Leuk weer wat van je te horen.
    Zo te zien vermaak je je nog steeds goed, hard werken,met nog beter "geweldige stops",
    jonge zeg wat zie jij veel in deze maanden, mooi hoor ,dat nemen ze niet meer af toch!
    Heb trouwens nog wat lekkers voor je opgestuurd, hoop dat het aankomt!!! ???hoor het wel van je.
    shit.....bijna vergeten, nog de beste wensen meid voor 2009!
    kijk uit naar je volgende bericht!

    Groetjes uit Gemert,
    Renée.

    en natuurlijk ook de groeten van Paulus.

  • 02 Januari 2009 - 17:21

    Kim:

    hey meis, ten eerste een goed, gezond en liefdevol 2009! dat je maar snel terug mag komen. ik heb je met oud en nieuw en met de kerst een paar smsjes gestuurd sommige dubbel omdat ik van jullie mam heb vernomen dat smsjes niet altijd aan komen. het nieuwe aar is alweer begonnen, over 4 dagen bijna 3 krijg ik de sleutel en word het klussen geblazen, ben erg benieuwd. kunnen we samen de hele avond gezelly bij mij ouwe hoeren hiihihi! lekker een wijntje en lekkere hapjes erbij lijkt me erg gezelly. komt goed. hoe was jou oud en nieuw? zal wel een hele ervaring zijn daar op de boot. bij mij is het rustig verlopen. hebbe eerst bij steef thuis gezeten en daarna naar een feest geweest, maar ik heb al gezegd, volgend jaar wordt het bij mij gvierd en maak ik er een heel thema van, lijkt me wel erg gezelly, bijv.: mexicaanse avond of salsa of amerikanse avond. we zien wel. nou meis ik hoor wel weer van je. ik heb je een kaartje gestuurd dus die is onderweg, weet niet wanneer hij aankomt maar weet dat hij naar je toe komt.

    meis tot snel, liefs kim xx mis je

  • 02 Januari 2009 - 18:04

    Tante Maudy:

    Hey Jennifer,
    Wij wensen jou(en je nieuwe vrienden)een gelukkig,fijn,goed,gek,
    dwaas,super,
    af en toe beschonken,zonnig(niet te)maar vooral een gezond 2009!!!!
    Leuk om weer wat te horen van je,en die dvd(foto's)waren ook leuk.Grappig zo'n foto met een zomerjurkje en teenslippers voor een kerstboom!
    Verder gebeurt hier niet heel veel bijzonders en geen HELE vette roddels meer.
    Veel liefs van ons allemaal xxxjes

  • 02 Januari 2009 - 19:39

    Wim :

    he dochter van me de allerbeste wensen voor jou en iedereen daar op de boot/ hopelijk ook nog een beetje genoten met oud en nieuw.
    hier alles zijn gangetje verder, leuk dat jullie op dat eiland waren en die kids nog blij hebben gemaakt. knap hoor
    we spreken elkaar weer. dikke kus en tot horens.
    vader.

  • 06 Januari 2009 - 19:18

    Gertie En Rob:

    Hai Jennifer,

    hartstikke leuk wat je allemaal meemaakt, geweldig.
    En wat een prachtig schip.
    Wij zijn ook bezig om een cruise te zoeken. We vinden de schepen echter zo groot zo rond de 3000 passagiers. Is dat terecht of is dat geen probleem. We weten wel hoe groter een schip hoemeer faciliteiten in het algemeen.
    We willen toch ook graag weten of de lift naar voor of achterkant van het schip gaat, dat is toch wel belangrijk om te weten.
    Heb je nog tips voor ons.

    groetjes Gertie en Rob

  • 07 Januari 2009 - 14:36

    Wilhelmien:

    Aller eerst wens je het beste voor 2009.Dat je de reis blijft beleven zoals tot op heden.Zo te lezen heb je het reuze naar je zin!Wij hier ook het lijkt hier een beetje op de wintersport. Van zaterdag op zondag is hier ruim 10 cm sneeuw gevallen en er komt steeds een beetje bij.Kun je je voorstellen hoe wit het hier is.Wens je de komende tijd nog heel veel plezier toe. Tot schrijfs!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: St. Lucia, Castries

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

12 Juni 2009

nog 2 weken

30 Mei 2009

The leaning tower!!

25 Mei 2009

dagje pompeij

20 Mei 2009

verjaardagsfoto's

17 Mei 2009

Happy Birthday to me!!
jen

Actief sinds 01 Sept. 2008
Verslag gelezen: 211
Totaal aantal bezoekers 20387

Voorgaande reizen:

26 September 2008 - 24 Juni 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: