dagje pompeij - Reisverslag uit Rome, Italië van jen - WaarBenJij.nu dagje pompeij - Reisverslag uit Rome, Italië van jen - WaarBenJij.nu

dagje pompeij

Door: Jen

Blijf op de hoogte en volg jen

25 Mei 2009 | Italië, Rome

hoi hoi
hier weer een berichtje vandaag lekker een halve dag vrij gehad en zijn we naar popmeij geweest
voor degene waar er nu geen lichtje gaat branden de stad die jaren geleden door lava overstroomt werd na een vulkaan uitbarsting en nu weer uitgegraven is... zeer interessant...
veel stenen geen schaduw en 35 graden perfect!!
haha en aangezien ik degene was die er perse heen wou en we 22 euro entree hadden betaals om naar binnen te kunnen wat in zuid afrika 220 ran is en je bijna een huis kan kopen moes ik van pierre de hele stad aflopen pffff
maar even serieus het was allemaal reuze interesant om te zien dus hier ook weer wat foto;s zodat jullie goed kunnen zien hoe ik heb genoten van pompeij hahaha
xxx Jen

• 26 Mei 2009 - 14:51

Monica:

Nou dat zit bij julie wel lekker,halve dag vrij,35 graden wat wil je nog meer.ik zou er nog maar ff flink van genieten voor je het weet moet je al weer naar huis.daar zal je je vrije dagen ook wel goed kunnen doorbrengen maar da's dan toch anders.we vinden het wel leuk om wat meer van je te horen want je kijk toch iedere x als je op de comp bent of je iets achter hebt gelaten.gewoon fijn om wat van je te horen.hier gaat alles nog het zelfde t weer gaat op en af.maarja daar zijn wij wel aan gewendt.nou jen en pierre geniet nog maar fijn en wij wachten gewoon weer op een volgend berichtje.heel veel groetjes van ons allemaal.xxxxxx

• 26 Mei 2009 - 18:24

Myranda:

Wat kun jij geld verspillen je hebt een genoeg geld voor een mooi huis uitgegeven hihiihihihihi.Geniet er nog maar even va want voor je het weet zit je in je eigen huisje te koekeloeren hoe je het allemaal rond gaat breien.Ach het gaat gewoon lukken jij kunt het allemaalhahahahah nou tot snel nog 29 dagenen dan ben je weer thuis. tot dan doeiiiiiiiiiiiiiiiiiii

• 27 Mei 2009 - 16:58

Renée:

Ha Jen,

Allereerst proficiat met je huisje, mooi man ook een eige stekkie!!!
    Dus nog maar ff genieten want voor je het weet sta je te zwoegen in je hutje(hi hi)wat natuurlijk ook erg mooi is.
    Na meid de dagen worden hier afgeteld,leuk om je weer te gaan zien!!!!
    veel liefs,
    Renée.