Dubrovnik - Reisverslag uit Dubrovnik, Kroatië van jen - WaarBenJij.nu Dubrovnik - Reisverslag uit Dubrovnik, Kroatië van jen - WaarBenJij.nu

Dubrovnik

Door: Jen

Blijf op de hoogte en volg jen

11 Mei 2009 | Kroatië, Dubrovnik

hallo allemaal
hier een berichtje vanuit dubrovnik
prachtige plaats!!
ben in de oude stad geweest was echt supermooi zoals jullie ook op de foto;s kunnen zien.
het is lekker weer hier overal waar we zijn schijnt het zonnetje en is het zon 25-30 gradan niks te klagen dus...
ben ondertussen van cabin verhuisd dus nu zit ik samen met pierre in een cabin wat zeer gezellig is vooral is je met een masker op je gezicht in slaap valt en dan rond 1 uur snacht;s als hij afgewerkt is je wakker word met een camera in je gezicht!!

maar goed ...
nog 44 dagen en dan ben ik weer thuis jaja het is toch wel aftellen hoor het is snel gegaan en het bevalt allemaal super goed maar ben toch wel weer blij als ik weer op nederlandse bodem sta
dus mensen tot snel geniet nog maar even van de rust want voor je het weet ben ik weer terug
xxx Jen

  • 11 Mei 2009 - 19:33

    Joyce:

    Hoi hoi,

    Nog steeds lekker aan het genieten dus!!
    Die 44 dagen zijn ook zo om, veel plezier nog!!

    Ben toevallig vakantie's aan het kijken in Kroatie!! Meer nog ff in Split en Pula aan, kun je me zeggen wat het leukste is. LOL

    Liefs

  • 11 Mei 2009 - 19:35

    Jolanda:

    hoi hoi
    je ziet er goed uit meid!
    ik zie ook dat je bijna jarig bent,aangezien ik net een vergiet ben wil ik je alvast van harte feliciteren en we gaan nog steeds eten dan word het ipv je afscheid je welkom,ik ben gistermiddag bij franske geweest,het was goed druk en gezellig
    kusjes uit het grauwe someren

  • 11 Mei 2009 - 20:06

    Mar:

    Hee wijffie,

    Super te horen dat je het nog naar je zin hebt!

    Voor mij zit het er al helaas op. Het hangt er zo zwaar van af op welk schip je terecht komt.. We kregen o.a. zoveel zout in ons eten dat mijn lichaam er gewoon mee opgehouden is.

    Vind het wel erg stoer dat jij het volhoudt! :D Het aftellen is idd begonnen. Aan je foto's te zien geniet je er goed van! Is Pierre je vriendje of gewoon een gezellige roommate?

    Wat zonde zeg! Voor hetzelfde geldt kwamen we elkaar zomaar ergens tegen aangezien ik het Middellands gebied ook aan zou doen op dit moment.

    Zodra je weer thuis bent, moeten we maar even bijkletsen :D ook al lijkt het nu nog zo ver weg..

    Geniet ervan meis en tot je volgende bericht :D

    Ik denk aan je :D

    Kuzzie, je oude Londenroomie :)

    p.s. Safety first! haha

  • 11 Mei 2009 - 20:40

    Esther & Rik:

    Hey Jennifer..

    Leuk weer een verhaaltje van je om te lezen..
    waarschijnlijk 1 van je laatste want zoals je zelf al zegt is voor jou het aftellen toch al een beetje begonnen..maar het word natuurlijk nog genieten daar en lekker knuffelen met je Lover!!
    want die moet je strax natuurlijk weer voor een tijdje gaan missen..

    Veel plezier nog daar en we zien je snel op nederlandse bodem!!!

    Groetjes Rik en Esther

  • 13 Mei 2009 - 18:29

    Myranda:

    He meisie nu op dit moment nog 42 dagen we tellen af woensdag ga ik naar de woningbouw en hopen dat je het apartement krijgt. duimen maar.
    heb je nog iets gehoord van het meisje of de vrouw die wij de 23 mei gaan treffen voor het ophalen van de doos.
    ik heb van jou nog niets ontvangen daar over. zou fijn zijn

  • 14 Mei 2009 - 07:33

    Renée:

    Ha Jen,

    Leuk weer wat van je te horen. En ja het aftellen is begonnen voor je het weet sta je op Nederlandse bodem.
    Heb begrepen dat er dan werk aan de winkel is klopt dat? Ben zaterdag nog bij je pa en ma geweest, ook zij zijn natuurlijk aan het aftellen en kijken uit naar je thuiskomst!
    Ze hebben trouwens een super mooi tuinstel gekocht, heb het al mogen inwijden.....
    Jennifer meid, geniet nog ff van de laatste mooie weken, de groeten aan Pierre en tot over een paar weekjes.

    Lieve groetjes,
    Paul, Renée.


  • 16 Mei 2009 - 15:55

    Oma V.d. Vooren:

    Lieve meid
    Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag en kom maar gauw terug. Maak er een gezellige dag van en niet te......!
    Ik tel de dagen af maar jammer genoeg kan ik geen dag overslaan. Ook namens opa en oom FFFik gefeliciteerd.
    Veel liefs van ons en een extra dikke knuffel van oma. Doei

  • 16 Mei 2009 - 20:32

    Fam Van Hoek:

    hoi hoi jen hier ff een felicitatie van ons.hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag.dat je maar weer snel thuis mag komen en een feestje kunnen vieren.maak er een mooie dag van.geniet nog maar lekker voor je t weet ben je al weer thuis.heel veel groetjes en liefs van ons allemaal.xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Kroatië, Dubrovnik

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

12 Juni 2009

nog 2 weken

30 Mei 2009

The leaning tower!!

25 Mei 2009

dagje pompeij

20 Mei 2009

verjaardagsfoto's

17 Mei 2009

Happy Birthday to me!!
jen

Actief sinds 01 Sept. 2008
Verslag gelezen: 206
Totaal aantal bezoekers 20392

Voorgaande reizen:

26 September 2008 - 24 Juni 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: