verjaardagsfoto's - Reisverslag uit Valletta, Malta van jen - WaarBenJij.nu verjaardagsfoto's - Reisverslag uit Valletta, Malta van jen - WaarBenJij.nu

verjaardagsfoto's

Door: Jen

Blijf op de hoogte en volg jen

20 Mei 2009 | Malta, Valletta

hallo allemaal
wou jullie even laten weten dan ondanks jullie er allemaal niet bij konden zijn ik een leuke verjaardag heb gehad!!
met taart en alles!!
en iedereen bedankt voor de leuke berichtjes
xxx Jen

• 20 Mei 2009 - 23:25

Myranda:

Ik zie dat je je inderdaad erg goed vemaat zonder osn.Maar we houden de borrel nog tegoed.Nog 34 dagen en dan word de boel hier weer onveilig.
    Geniet maar goed van Pierre want die zul je wel gaan missen denk ik.
    Het leuke is dat als je terug komt een eigen plekje hebt.Op Oostende 93.
    gefeliciteerd meid.

dikke kus Mama en ook van Pa.

• 21 Mei 2009 - 06:37

Yvonne:

Heee Jen.... ben vreselijk in de lach geschoten van die fles wijn met een rietje.... Is ook weer echt op zijn Jennifer's.... Maar zo te zien heb je dus inderdaad toch wel een gezellige verjaardag gehad met je "nieuwe vrienden" Nou groetjes en geniet van de laatste paar weken

• 21 Mei 2009 - 07:34

Maudyjohn Shir Bryan:

Hoi Jennifer,leuke foto's(met taart).Wijn met een rietje....geslaagd feestje!!!Geniet nog maar met je vrienden en zeker van Pierre,want het einde is in zicht.Groetjes...

• 21 Mei 2009 - 08:03

Esther&Rik:

Heey Jen..

Leuke foto's zo te zien een gezellige verjaardag gehad..
    Enne gefeliciteerd met je nieuwe stekkie Jullie mam kwam gister in de winkel vertellen dat jij de nieuwe eigenaar gaat worden LEUK!!
    Dat word shoppen als je thuis komt en daarna flink klussen..

Geniet nog van de laatste maand want voor je het weet sta je weer op nederlandse bodem

Groetjes Rik & Esther

• 21 Mei 2009 - 18:56

Oom Victor:

Hoi FaFa
    Wij zijn blij dat jij een leuke verjaardag hebt gehad. Wij hebben jou verjaardag ook gevierd met een heerlijke taart, drank en alles wat erbij hoort. Natuurlijk op jouw rekening maar dat vind jij vast niet erg.
    Tot spoedig en de lieve groetjes en kusjes van oma. Tot gauw!

• 21 Mei 2009 - 21:51

Wim:

he dochter , fijn dat je een leuk feestje heb gehad daar met collega,s ed,maar wijn met een rietje???????
    maar goed jou kennende, prima toch.
    laatste weken zijn aangebroken, geniet ervan en we zien elkaar heel snel weer. groetjes dike kus en knuffel. pa.

• 22 Mei 2009 - 14:17

Sandy :

hoe is -t jenfafa ,het ziet er allemaal goed uit .ga dadelijk mama myranda knippen,en oeps vergeten,maar alsnog Happy birthday!!!!!!!!dikke kusz sandy,

• 22 Mei 2009 - 18:43

Jeanne:

Hey Jennifer, gefeliciteerd met je appartementje. Wel leuk thuiskomen zo. Nu maar hopen dat je bedje al klaar staat als je er bent. hihih. Heb net ook een berichtje naar Rowy gestuurd, ook via waarbenjijnu. Die heeft het er ook goed naar haar zin. Veel plezier nog en tot snel.

Gr. Jeanne

• 23 Mei 2009 - 14:24

Pierre:

so baby, i was happy, very happy to be there for your special day and hope that i will be there for many more specila days in your life... perhaps the most special of all, if your dad says it's ok (hehehe) love you madly love you deeply

• 23 Mei 2009 - 21:09

Myranda:

wat lief van Pierre?
    ik hoop voor je dat hij de prins is op het witte paard

• 24 Mei 2009 - 22:19

Ruud:

Ha die Jennifer , goed om te zien dat je een leuke tijd hebt. Zal toch wel wennen zijn als je weer terug bent in Helmond maar daar tref je je familie en vrienden weer en ik begreep van jullie pap dat je een eigen huisje krijgt dus dat is extra leuk om naar uit te kijken!
    Groetjes Ruudje