when my baby smiles at me i'll go to Rio!! - Reisverslag uit Brasilia, Brazilië van jen - WaarBenJij.nu when my baby smiles at me i'll go to Rio!! - Reisverslag uit Brasilia, Brazilië van jen - WaarBenJij.nu

when my baby smiles at me i'll go to Rio!!

Door: Jen

Blijf op de hoogte en volg jen

01 April 2009 | Brazilië, Brasilia

hallo mensjes
hier weer even een berichtje

zijn nu net weg uit brazilie en op zee!!
brazilie was zeer leuk
hadden een overnacht in rio dus daar hebben we gebruik van gemaakt en zijn eens goed op stap geweest.. naar een gay bar wel te verstaan
nog nooit zo weinig aandacht gehad in de kroeg haha
maar zeer knappe kerels en natuurlikj allemaal gay!!

al met al was het een zeer geslaagde avond zonder meer!!

aan het eind van de week zijn we in barcelona en gaan we door europa cruisen.. griekenland, spanje, italie en ook croatie etc etc
niks te klagen
hier ook weer wat foto;s en tot de volgende keer
xxx JEn

  • 02 April 2009 - 14:17

    Jolanda:

    hey,hier begint eindelijk ook het weer wat beter te worden
    maar zo bruin als jou zal ik nooit worden
    ik ben bij de kapper geweest maarre ze snappen niet zo goed wat ik bedoel,nou nog veel plezier
    gr jolanda

  • 02 April 2009 - 17:11

    Renée P.:

    Hoi Jennifer,

    Fijn om te lezen dat je weer volop geniet ondanks je bent overgeplaatst naar een ander cruise schip.
    Jammer he, dat al die knappe mannen gay waren maar wel lekker rustig!!
    Mooi dat je richting Barcelona gaat en verder europa onveilig gaat maken ( hi,hi ).
    Geniet ervan!

    lieve groetjes uit Gemert,
    Renée.

  • 04 April 2009 - 13:07

    Monica:

    hoi jen,fijn om te horen en ook aan de foto's te zien dat je je goed vermaakt.zoals je weet wordt het weer hier ook steeds warmer.oma en opa's feest komt ook al erg dichtbij we zijn zo goed als klaar met alles.verder alles hier zijn gangetje niet echt veranderingen.zou zeggen ga verder met genieten van alles wat je daar kan meemaken.heel veel plezier groetjes kusjes vanuit mierlo.

  • 04 April 2009 - 17:30

    Myranda:

    nou je hebt het weer voor de bakker zo te horen, lekker uitgaan en mooie mannen bekijken.
    Hier is het weer ook mooi aan t worden we hebben al een kleurtje gekregen.
    pa ligt op het moment te snurken op de ban en ik denk dat we straks nog maar eens ff een borrel gaan drinken in de stad is ook wel weer eens lekker.Ik denk dat we maandag of dinsdag een pakketje op de post doen of zo
    dus je zult het wel zien verschijnen
    er zitten dan borrel noten in en koffie en de soup dus geniet er maar weer van doei doei mamasie

  • 06 April 2009 - 10:15

    Rowy:

    Heeei jennifer!
    ik laat ook meer eens een keer een berichtje achter. :)

    ik zie dat het goed met je gaat,
    en de vriend ook!?
    super vette foto's.
    denk dat ik ook maar eens op wereldreis moet. :P
    nee maar jij komt alweer bijna thuis he,
    en ik moet nog vertrekken.
    ik heb een paar dagen geleden ook een waarbenjij aan gemaakt.
    dus ik zal je eens toevoegen als vriend!

    kom je toevallig met je reis ook nog bij mallorca?

    nog heel veel plezier en tot de volgende keer!

    liefs, rowy

  • 06 April 2009 - 20:08

    Pa:

    he dochter ik zie wel je hebt er fun in , prachtig meis, begint nu al beetje af te tellen niet?
    msak er nog iets leuks van die laatste maanden in europa, genieten doe je sowieso dat is je wel toevertrouwd, groot gelijk trouwens hoor.
    we spreken of zien elkaar snel weer.
    dikke kus en groetjes.
    pa.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Brazilië, Brasilia

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

12 Juni 2009

nog 2 weken

30 Mei 2009

The leaning tower!!

25 Mei 2009

dagje pompeij

20 Mei 2009

verjaardagsfoto's

17 Mei 2009

Happy Birthday to me!!
jen

Actief sinds 01 Sept. 2008
Verslag gelezen: 207
Totaal aantal bezoekers 20396

Voorgaande reizen:

26 September 2008 - 24 Juni 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: