hoi hoi allemaal - Reisverslag uit Mexico-stad, Mexico van jen - WaarBenJij.nu hoi hoi allemaal - Reisverslag uit Mexico-stad, Mexico van jen - WaarBenJij.nu

hoi hoi allemaal

Door: Jen

Blijf op de hoogte en volg jen

01 Februari 2009 | Mexico, Mexico-stad

hier weer een berichtje nu vanuit mexico!!
wederom prachtig weer!
ben van de week in L.A. geweest was super gaaf beetje buiten rondgezwalkt en lekker gegeten buiten..
vervolgens weer gewerkt natuurlijk want dat moet ok gebeuren al zouden jullie denken van niet hahaha
morgen lekker een halve dag vrij en dan zijn we in acupolco ook mexico even wat boodschappen doen panty's inslaan tandenpaste etc etc maar niks te klagen hoor ga liever in acupulco shoppen als in nederland met dat weer als ik dat zo van jullie allemaal moet horen!!

het enigste waar ik wel een beetje van baal is de carnaval maar ja je kunt niet alles hebben he ahahahaha
overmorgen hebben we weer een zeedag maar zover is de zee lekker rustig dus geen pukende (lees+ pjeukende) gasten zoals de laatste paar zeedagen... niet leuk!

en dan ben ik lekker de hele dag vrij in huatulco fijn op het strand liggen om aan mn kleurtje te werken.

ik heb ook een nieuwe cabinmate... uit duitsland een gezellig kwebbel dus dat is ook wel weer leuk is toch maar afwachten wie er nieuw binnen komt maar goed ik ga lekker naar de crewbar een pilsje vatten en mensjes tot de volgende keer!!!

xxx Jen

  • 02 Februari 2009 - 05:36

    Myranda:

    fijn om te horen dat je het helemaal naar je zin hebt.
    en wat de carnaval betreft tja sosm zit het mee en soms zit het tegen.
    Dwayne is gister (zondag de 1 febr.) vertrokken naar oosterijk om te sneeuwborden met school.
    En dinsdag begint glenn bij zijn niewe baas.
    Hij heeft mee gedaan aan een kook wedstrijd in maastricht en hij is met zijn collega derde geworden.goed he.Het begint hier bij veel mensen te kriebelem want carnaval komt eraan.
    Niet voor mij maar wel voor de rest van de familie.ach volgend jaar ga jij er gewoon weer lekker tegenaan.Voor jou komt er nu valentijns dag aan dat word bij jullie ook groots gevierd toch?
    Nou ik ga zo werken dan kleed ik me weer goed aan om niet helemaal verkleumd op mijn werk te komen.
    groetjes mamsie

  • 02 Februari 2009 - 07:01

    H:

    Hey!

    Ook al ben ik vaak te druk om te reageren, ik volg je reis wel en lach me soms kapot om je foto's ;-)
    (die spierballen met dat reddingsvest, whoehaha)

    Als je een last minute kan vinden dan kom je maar langs voor de carnaval, want het zou inderdaad een schande zijn als je die mist ;-)

    Good luck daar en keep up met de foto's, ze worden bekeken!

    -x- Hakan

  • 02 Februari 2009 - 14:31

    Pa:

    he jennifer leuk dat je weer iets geschreven hebt, het gaat nog steeds lekker daar dat merk ik wel ja carnaval komt eraan maar i kdoe dit jaar ook rustig aan hoor. ik ga maar 2 dagen.voor de rest rustig, he is mexico mooi we denken eraan om naar mexico op vakantie te gaan. hier verder alles zijn gangetje, nou dochter hopelij tot snel weer horens van jou. dikke kus en knuffel. pa

  • 02 Februari 2009 - 18:58

    Kim:

    hey meis,

    maak je niet druk om carnaval, volgend jaar halen we het dubel en dwars weer in. ik kan ook maar 2 dagen carnaval vieren, moet maandag en dinsdag weer gewoon werken. we gaan dit jaar als assepoester met muizen fhenne wordt assepoester geloof ik en de rest muizen. ben benieuwd, word het niets dan trek ik mijn pak van volgend jaar aan, dolmatier, hihihihi
    hier is het erg koud, dus geniet maar van het lekkere weer daar. hier gaat verder alles zijn gangetje, mijn huisje wordt erg mooi, het begint nu erg mooi te worden nu de spulletjes er langzaam in komen te staan. ik zal de foto's snel naar je toe sturen.
    heb je mijn kaartje inmiddels al gehad???
    hoe zit het met je duits?? kun je een beetje met haar communiceren hihihih....
    zal wel goed komen denk ik of praat ze ook engels, dat zal wel.
    yvon is weer vrijgezel, alicia heeft een nieuwe baan en is in love, ze heeft een vriendje, frank, erg leuk. dat zijn de laatste nieuwtjes. nou meis we houden elkaar op de hoogte.

    liefs kim xxx

  • 03 Februari 2009 - 16:47

    Ragna:

    ha die jennifer,ik ben jaloers zit jij daar lekker in de zon en hier is het koud en nat.geniet er lekker van en de groetjes van ons ragna nordin soraya en aaliyah en ????

  • 04 Februari 2009 - 03:17

    Marlena:

    Hee meissie,

    Wat leuk te lezen dat je in Mexico bent. Super mooi daar he! En al helemaal Cabo!

    Zo te zien vermaak je je goed daar :) Jammer he, dat we niet voor een weekje naar huis kunnen om vervolgens weer aan het werk te gaan. Geen pyjama aan in het restaurant en geen bad haha :P

    Kuzzie, Marlena

  • 06 Februari 2009 - 07:06

    Renée:

    Hoi Jennifer,

    Allereerst een vraag:is het pakketje al ooit aangekomen?Zo ja,dan hoop ik dat je er lekker van gesmuld hebt.
    Zo te lezen heb je het nog steeds goed naar je zin op je avontuur,mooi deze ervaring pakken ze je niet meer af.
    ja je moet wel wat missen maar jou kennende haal jij dit het komende jaar dubbel en dik in!
    Wij zijn op dit moment hard aan het werk in het "nieuwe hutje"van Kim,alle vrije uurtjes zijn we er te vinden maar het resultaat mag er dan ook zijn. o ja jou logeerbedje staat ook al klaar,leuk he!
    Kim kijkt uit naar je thuiskomst!!!!
    Ik las dat je vader plannen heeft om de komende zomer misschien naar Mexico te gaan, goed dat we dat nu weten,jammer dat we dat via jou site moeten vernemen maar ja daar kan jij niks aan doen hoor.
    Meid ik wens je nog een goede reis verder en tot de volgende keer.
    doei,
    Renée.

  • 09 Februari 2009 - 14:09

    Dwayne:

    hey hye big sister....

    jah jah carnaval moet je missen maar dan drink ik we lvoor 2 vind ik niet erg hoor:D kben vrijdag terug gekomen van een skivakantie in oostenrijk met school was echt super gaaf ik mag niet klagen en laten we dat dan ook niet doen;P je hebt het daar allemaal niet verkeerd als ik dat zo lees echt vet man. maar in oostenrijk ging echt super goed snowboarden heb ik onder de knie is echt vet en die pilsjes in de apre ski gingen er ook goed in komt er zon ober met de vraag eine grose or ein kleine nou die keuze was snel gemaakt snap je natuurlijk wel:D en al snel kwamen die halve liters was zeker niet verkeerd
    nja ik ben er weer vandoor kben op stage ga eventjes zo wat eten

    greetz dwayne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Mexico, Mexico-stad

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

12 Juni 2009

nog 2 weken

30 Mei 2009

The leaning tower!!

25 Mei 2009

dagje pompeij

20 Mei 2009

verjaardagsfoto's

17 Mei 2009

Happy Birthday to me!!
jen

Actief sinds 01 Sept. 2008
Verslag gelezen: 192
Totaal aantal bezoekers 20396

Voorgaande reizen:

26 September 2008 - 24 Juni 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: