Detailss - Reisverslag uit Minni Minni, Brits Territorium van jen - WaarBenJij.nu Detailss - Reisverslag uit Minni Minni, Brits Territorium van jen - WaarBenJij.nu

Detailss

Door: jenfafa

Blijf op de hoogte en volg jen

19 Oktober 2008 | Brits Territorium, Minni Minni

hallo allemaal,

hier weer een berichtje uit het mooie regenachtige londen.
alles gaat goed hier alleen weet ik niet welke kant ik op moet kijken als ik ga oversteken. dus kijk ik3x naar links en 3x naar rechts en dan nog word ik bijna aangereden door een auto!

zoals jullie op de foto's hebben kunnen zien heb ik een nieuwe pub gevonden war ik mn weekenden kan slijten nou ja een paar uurtjes dan aangezien ik om 12 uur weer thuis moet zijn.

maar wat sommigen van jullie al weten is dat ik afgelopen donderdag mijn details heb gekregen en dat ik de 23e naar italie vlieg om aan boord van de treganna te gaan!

vervolgens vaart deze naar malta, griekenland, en rond half november veranderen we van koers en gaan we naar miami en mexico en het carribisch gebied, rond mei gaan we weer terug naar italie en ergens tussendoor ook nog instanbul.

ik heb alleen het idee om een leuke kerel aan de haak te slaan maar laten varen aangezien er op mijn cruise de granny's zitten de gemiddelde leeftijd is ronde deze tijd van het jaar is 65-70 en in de zomerperiode 59.
maar misschien heeft een van hun een leuke kleinzoon :P

en anders ga ik voor de kapitein!!

wederom weet ik niet wanneer ik weer online zal zijn omdat ik niet weet hoe de internet verbinding op het schip is!

de groetjes maar weer allemaal hou jullie taai en mn volgende bericht zal vanuit italie zijn

doei doei XXX

  • 19 Oktober 2008 - 17:30

    Esther & Rik:

    Heey Jen..

    Super dat je bijna (echt) gaat beginnen aan je avontuur!!!!Nog een paar nachtjes in Londen en dan op naar het betere weer..
    We wensen je heel veel succes en volgen je op de voet..

    Groetjes Esther en Rik

  • 19 Oktober 2008 - 21:35

    Oma, Opa En Ome Vic:

    Gelukkig maar dat je aan boord wordt geplaatst. Oma begint nu al af te tellen. Mocht je toevallig een rijke vrouwelijke Rockefeller met een knappe zoon treffen: niet twijfelen en meteen gaan slijmen. Je weet nooit waar het goed voor is. Wij wensen jou veel werkplezier en een reis waar je straks met plezier op teruglijkt. Hodoe

  • 20 Oktober 2008 - 17:45

    Myrand:

    He wijfie,

    Wat hoor ik allemaal dingen over aan de haak slaan van mannen laat dat maar eens heel snel varen!!!!!hahahhahahahha een lijk met veel geld is veel beter toch ?hihihihihihihi
    Ik zou zeggen geniet er van maar met maten want wie weet is er hier wel iemand die op een prinses op het witte paard wacht.
    Een goede tip doe vooral dingen die ik ook doe of lievergezegd dingen doen die ik je graag zie doen.
    Tja wat dat precies is daar denk je maar eens over na.
    geniet vooral van alles wat je doet.Je leeft maar een keer.

    |Tot snel kusjes Mamsie

  • 20 Oktober 2008 - 18:32

    Erica:

    Hele leuke foto`s en we volgen je vanuit Nederland heel veel succes en hou je taai.

    Groetjes Erica

  • 20 Oktober 2008 - 18:36

    Frank En Hennie:

    hoi jennifer hier je overbuurtjes we hadden van je ma dit mail adres gekregen zodat we je ook en beetje kunnen volgen.we denken dat je een hele mooi tijd tegemoet gaat wat we al gelezen hebben waar je overal naar toe gaat en er staan al vele leuke foto,s op je site.we wensen je alle goeds toe en heeeeeeeeel veel plezier
    groetjes

  • 21 Oktober 2008 - 13:59

    Kim:

    meis, als ik jou was zou ik voor de kapitein gaan.
    nee, eerst lekker genieten dan komen de mannen vanzelf. maar fijn om te horen dat het goed gaat en zet hem op!

    we spreken elkaar, liefs kim xxx

  • 21 Oktober 2008 - 14:23

    Renée:

    Ha Jennifer,
    leuk voor je dat het grote avontuur bijna gaat beginnen. Het is jou wel toevertrouwd...
    Wens je veel succes maar vooral ook veel plezier met je nieuwe uitdaging.
    liefs uit Gemert,
    Doei,
    Renée.

  • 21 Oktober 2008 - 16:57

    Dwayne:

    heey ik was zondag naar de kei geweest en aan de barman gevraagt of hij jou kon jah die kon hij wel en toen vroeg ik of ze al verlies draaide omdat je er niet meer kwam maar hij snapte het niet echt volgens mij:S njah spreek je snel weer
    OUT

  • 25 Oktober 2008 - 09:13

    Myranda:

    He meisie,
    hoe is het daar zo om een beetje rond te dobberen op je bootje? Ben je al een beetje zeeziek of valt het allemaal wel mee.Ik heb van oma gehoord dat je goed geslapen hebt dat is dan alweer een meevaller.Ik ben zeer benieuwd of het werk en je colega's leuk zijn.Maar jou kennende zul je er goed mee om kunnen gaan.En je weet dat het niet fore ever is niet dan.Je maakt er gewoon het beste van en geniet van de leuke dingen en de tijd vliegt.Hier gaat alles zijn gangetje.Gisteren (24/10) zijn we naar het verjaardags feestje geweest van Gertie die werd 50 tjonge wat gaat de tijd snel.Was erg gezellig alleen pa heeft vanmorgen een dood vogeltje in zijn giegeltje.Je weet dus wel hoe laat het is hihiihihihihi.We horen en zien je wel weet een keer via het netwerk tot snel DIKKE KUS Mamsie

  • 25 Oktober 2008 - 11:58

    Ruudje:

    Hey die Jen , veel plezier op je reis naar al die verre landen!
    En wat die kapitein betreft als ie geen grijze baard heeft dan lijkt mij een nadere kennismaking niet verkeerd!!
    Aan de foto's te zien heb je leuke meiden om je heen dus 't zal wel gezellig zijn!?
    Maak er een mooie tijd van en geniet van al je nieuwe ervaringen!
    Tuut , tuut , tuut de groetjes van Ruud

  • 26 Oktober 2008 - 08:27

    Wilhelmien:

    Nog even en dan gaat je avontuurlijke reis echt beginnen!Geniet ervan, en hoop spoedig weer een verslag van je te kunnen lezen!

  • 27 Oktober 2008 - 06:54

    Myranda:

    Als je dit leest dan zul je wel weer vrijgelaten zijn en je diaree en kotspartijen zullen dan ook wel achter de rug zijn.Klote als je net aan boord bent en je moet in quarantaine heb je nog niet alles kunnen bekijken en ik weet niet hoe groot je cabin is maar ik denk dat de muren op je af komen na 48 uur.Nou meid dat heb je dan ook weer gehad. Ik hoop dat als je dit leest al weer hard gewerkt zult hebben.We gaan het allemaal lezen of horen de volgende keer kusjes Mamsie

  • 27 Oktober 2008 - 20:26

    Monica:

    Hej Jen
    weer vrij?ja net wat je mamsie zegt heb je dat ook gehad,als jij ergens voor gaat ga je wel voor alles.nee zonder gekheid ik hoop dat je weer wat bent opgeknapt en nu kunt gaan ontdekken wat daar op dat BOOTJE te doen is.wij wachten al met spanning naar mooie verhaaltjes die je gaat meemaken.gister bij oma geweest zondag dus was julie gezinnetje er ook.je kleine broertje was een beetje jaloers dat oma je foto in een lijstje op de tafel voor heeft staan.maar verder alles oke hoor.nou weer ff een babbeltje gedaan veel plezier en maak maar wat van die (oude)dametjes daar.groetjes uit mierlo.

  • 02 November 2008 - 12:47

    Simon:

    heey jenny

    hoe is het nu??? deze post is al van ff geleden, heb je niets nieuws meegemaakt omdat er geen nieuw bericht komt???

    bij ons in Helmond heeft het roken zijn op bereikt want de VWA was gister langs gekomen met het bericht dat onze 1ste boete binnen is. maar verder is alles lekker rustig en ga vanavond weer lekker naar de Kei met de rest van de bank:D:D;)
    spreek je snel en we missen je toch wel een beetje hoor.
    groetjes kusjes Simon (je EX-collega) :D

  • 05 November 2008 - 20:34

    B&L:

    Hallo daar,
    Aan de foto's te zien heb je een super tijd! leuk om te lezen dat je leuke bestemmingen hebt om naar uit te kijken. Geniet ervan ! groetjes van B&L en de meisjes!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Brits Territorium, Minni Minni

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

12 Juni 2009

nog 2 weken

30 Mei 2009

The leaning tower!!

25 Mei 2009

dagje pompeij

20 Mei 2009

verjaardagsfoto's

17 Mei 2009

Happy Birthday to me!!
jen

Actief sinds 01 Sept. 2008
Verslag gelezen: 197
Totaal aantal bezoekers 20377

Voorgaande reizen:

26 September 2008 - 24 Juni 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: