Transfer - Reisverslag uit Santiago de Chile, Chili van jen - WaarBenJij.nu Transfer - Reisverslag uit Santiago de Chile, Chili van jen - WaarBenJij.nu

Transfer

Door: Jen

Blijf op de hoogte en volg jen

13 Maart 2009 | Chili, Santiago de Chile

hoi hoi allemaal hier weer een berichtje dit keer vanaf chili!!

zoals sommigen al weten heb ik een transfer gehad naar een zusterschip van de regatta dus zit nu op de insignia in zuid amerika...
chili wel te verstaan
heb nog geen vrij gehad dus kan niet echt zeggen hoe of wat het is maar het klinkt allemaal goed

mis wel de mensen die ik heb leren kennen op de regatta maar alles komt goed
mn cabin mate komt nu uit engeland en helaas geen nederlandse meiden in de spa maar goed

had eerst een vlucht van miami naar santiago en van santiago naar chili 14 uur reizen maar ik heb het gemaakt.. en dat voor iemand die niet eens de weg naar mierlo hout weet hahah er zit verbetering in zou ik zeggen...

en omdat mijn vlucht pas om half 10 s avonds vertrok heb ik lekker de hele dag in miami rondgehangen south beach geweest miami;s ink geweest maar omdat het maandag was was de tattoo shop gesloten..bummer maar goed mensen dit was het weer
alles goed hier

o ja dit betekend ook dat we niet naar amsterdam gaan want dat staat niet op de lijst

xxx

  • 13 Maart 2009 - 06:53

    Esther & Rik:

    Hey Jen..

    De foto's zien er weer super uit (om jaloers op te worden)..
    we hadden idd al vernomen dat je overgeplaatst werd naar een andere boot en dat het nu ook wat langer duurt voordat je fam en vrienden gaat zien..
    We hopen dat alles goed gaat op de boot en we kijken iedere keer weer uit naar een verhaal van jou!!!
    Hier is verder ook alles goed alleen het weer wil nog niet echt mee werken dus geniet maar lekker van het zonnetje daar..

    Groetjes Rik en Esther

  • 13 Maart 2009 - 08:38

    Anja Lammers:

    Whowwwww lekker zeg die reis van jou zo kom je nog eens ergens super
    gr uit het zonnige Helmond

  • 13 Maart 2009 - 09:05

    Jolanda Holzken:

    hoi mopje
    vet vet vet is wat er ik er van kan zeggen,wel jammer dat je nu niet richting a.dam komt maar och daar kun je later zo ook nog heen maar chili daar kom je niet gauw toch,nog veel plezier
    xxxxjolanda-erwin

  • 13 Maart 2009 - 12:43

    Pa:

    he dochter, goed om te horen dat alles weer goed is verlopen, is toch maar een hele reis zo in je uppie van miami naar santiago chili.en dat inderdaad voor iemand uit helmond
    hahaha grapje.
    mooie foto,s ook die je stuurde. nou we spreken elkaar wel weer,dikke knuffel en kus . pa.

  • 14 Maart 2009 - 20:32

    Joyce:

    Hey!

    Chilli gij komt toch ook overal nu! Echt gaaf!
    Hoop dat alles super gaat op de nieuwe boot!

    Hier nog alles hetzelfde.
    Veel plezier meid, en ik lees en zie het wel weer!!
    Liefs

  • 14 Maart 2009 - 23:47

    Myranda:

    He Meisie,

    Hoe is het we hebben elkaar wel even gesproken maar de lijn was niet zo best.Ik hoop dat je snel weer belt dan kunnen we weer ff bij kletsen.Hier gaat alles zijn gangetje en het word al iets beter met het weer.
    We gaan morgen (als ik het weekend strijkwasje gedaan heb) een eindje fietsen als het weer het toe laat.We gaan de tuincentra's af om te kijken of we een leuk lounge setje kunnen vinden.
    Ik denk dat jij al heel want lounge uurtjes achter de rug hebt op de stranden.En ik hoop dat er nog veel uurtjes komen voor je.
    Al moet er ook gewerkt worden natuurlijk.Ik hoop dat de gasten wel een heerlijke massage van je willen gebruiken.
    Meid zet hem op en tot snel.
    groeten mamsie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Chili, Santiago de Chile

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

12 Juni 2009

nog 2 weken

30 Mei 2009

The leaning tower!!

25 Mei 2009

dagje pompeij

20 Mei 2009

verjaardagsfoto's

17 Mei 2009

Happy Birthday to me!!
jen

Actief sinds 01 Sept. 2008
Verslag gelezen: 183
Totaal aantal bezoekers 20388

Voorgaande reizen:

26 September 2008 - 24 Juni 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: