Colombia!! - Reisverslag uit Bogota, Colombia van jen - WaarBenJij.nu Colombia!! - Reisverslag uit Bogota, Colombia van jen - WaarBenJij.nu

Colombia!!

Door: Jen

Blijf op de hoogte en volg jen

11 Februari 2009 | Colombia, Bogota

jaja mensen het gaat snel hier columbia!!
lekker warm.. lekker terrasje pakken flesje corona erbij niks te klagen..

in mexico tequilla met worm iets minder de worm dan maar goed je moet alles een keer proberen he hahaha

in de spa is het ook lekker druk dus alles gaat goed hier kan nog geen nieuwe foto;s plaatsen want de verbinding is te traag :(

ik heb de nootjes idd gehad renee en ze hebben me goed gesmaakt heb er lekker van gesmuld en van dat logeerbed ga ik zeker gebruik maken als ik terug kom hoor kan zelf ook niet wachten...

mam ik heb je pakketje nog niet gehad we zijn over 3 dagen in miami dus hoop dat het er dan is

gaan weer terug naar de carabien lekker bakken op st barts, grand turk etc etc

mensen geniet van de regen ik ga lekker bakken

xxx Jen

• 11 Februari 2009 - 07:41

Anouk:

Heyyy Meis!!!
    Zo te lezen heb je het erg goed naar je zin! Ben echt jaloers op je hoor hahah! al dat mooie weer :-) Hier is ook alles ok!! wel slecht weeer, bah! Maareh volgende week carnaval! Weet zeker dat we jou daarbij missen :-( We gaan dit jaar met zn allen als het sprookje assepoester, muizen prins en natuurlijk assepoester! Dat wordt kim p haha wel lahcen, kan je ook wel raden wie de prins is :-) Maar wanneer kom je in Amsterdam? en wat is de def. datum dat je naar huis komt? We missen je namelijk :-( Owjaa trouwens wij gaan weer naar rhodos dit jaar... !! Met manon, yvo, alicia en ik! Enne nog een nieuwtje, alicia heeft een vriendje, zooo leuk hihi!! Maareh meis als je tijd enz. hebt laat even wat je horen ok??? Of even op msn ofzo? ik hoor het wel van je..
    Dikke knuffel en kus Anouk

• 11 Februari 2009 - 13:49

Jeanne:

Hey little miss sunshine,
    Ik lees en zie dat je het nog steeds naar je zin hebt zo rond de wereld in 8 maanden. En de alcohol heb je ook al gevonden, las ik. Nu weet je niet meer wat je moet drinken op een feestje thuis, want ik denk dat je zowat alles wel lust he. Nou, we kijken uit naar jouw thuiskomst en natuurlijk je mooie bruine kleurtje.

Veel plezier nog en heel veel liefs van ons.

• 11 Februari 2009 - 13:53

Astrid:

jennie! mooi dat je het nog steeds zo goed naar je zin hebt daar!! ik zal wel een toppertje voor je aanvragen tijdens de carnaval!! Dat ben je!! veel succes en voor plezier daar, en tot horens!! liefs, astrid

• 11 Februari 2009 - 16:35

Suzanne:

Hey Jen,

Zo te zien en horen heb jij het goed naar je zin! Leuke foto's! Het lijkt wel als of je echt vakantie hebt. Heb je genoeg vrije tijd of moet je echt veel werken? Wat een mooi weer, fijn zeg! Je hoeft echt niet jaloers te zijn dat je hier de winter gemist hebt. Echt Hollands weer... Veel regen, sneeuw en erg koud.
    Nou geniet nog je (werk)vakantie en dus vooral van het mooie weer.

Groetjes Suzanne

• 11 Februari 2009 - 18:00

Kim:

hey meis,

ik kan niet veel nieuws vertellen dan dat ik vorige keer verteld heb.
    heb het druk met mijn huisje. het begint nu wat vorm te krijgen, het wordt al erg mooi, dat vind ik in ieder geval hihihih je bedje is gespreid. ben nu op m ijn werk dus kan niet een al te lange verhaal schrijven, maar we smse weer. meis geniet ervan en we smse en bellen

kop op en ik mis je

liefs kim xxx

• 13 Februari 2009 - 08:01

Dwayne:

en dan wor je ineens wakker gemaakt : dwayne dwayne je telefoon gaat. neem je op hoor je niks ga je weer slapen. en gaat je telefoon nog een keer om 4 uur s'nachts met jeniffer word er gezegt ik snapte er echt helemaal niks van maar toen ik een beetje wakker werd kon ik het allemaal volgen:D

is het gelukt met die i-pod....?

groetjes dwayne

• 14 Februari 2009 - 10:44

Myranda:

He hallo meisie ik was echt nog duf toen je vannacht belde maar was direct wakker toen ik in de gaten had wie er belde.
    Leuk om weer wat van je te horen.Je gaat nog best veel landen aan doen heb ik gehoord.En als we naar italie komen zullen we de gevraagde brie van de lidel en de worstebroodjes inslaan.
    Dat die casinoboy nog geen goed soepje kan maken van cup a soup en die soep van jou verkracht is wel helemaal te erg dumpen die hap.Ik hoop wel weet snel foto's te ontvangen want ben zeer nieuwsgierig hoe het er allemaal uit ziet in die verschillende landen die je aandoet.Al moet ik zeggen dat je het er wel inwrijft al die zonnige kiekjes.
    Maar goed wij hebben dan ook wel de carnaval en jullie niet.
    Nou groetjes en kusjes Mamsie

• 16 Februari 2009 - 18:54

Jolanda Holzken:

hey meis
    het heeft lang geduurd maar ik heb eindelijk internet!
    ik heb rond zitten neuzen en zie dat het allemaal goed gaat!
    kei mooi!
    maar ik weet zeker dat het dit weekend toch wel een beetje bij je kriebelt,je blijft toch een brabandertje en die houden van carnaval maar och dan vier je het volgend jaar maar 2x zo goed
    nog heel veel fun
    veel liefs jolanda holzken mijn email is brejadisa@live.nl

• 19 Februari 2009 - 07:26

Renée:

Hoi Jennifer,

Geweldig om te lezen hoe jij, tussen je werkzaamheden door, zo geniet van alle mooie plaatsen die jullie aangaan!lijkt me ook te gek.
    Hier gaat het z'n gangetje,het is alweer bijna Maart dus ook hier schiet de tijd goed op.Zoals nu gepland staat vertrekt Rik 10 maart richting Afghanistan voor 4-5 maanden,hij telt er zelf op om te gaan,ik als moeder vindt dit natuurlijk minder, van de andere kant weet ik goed dat dit hoort bij het beroep maar toch.........We gaan er van uit dat hij weer heelhuids thuis komt.Paul is net vertrokken om de laatste klusjes te klaren in Kims nieuwe huisje,poeh poeh, bijna klaar,was wel ff hard werken maar het resultaat mag er wezen(zegt een trotse moeder)ze heeft het mooi voor elkaar. Nou Jen dit was het weer voor deze keer,geniet verder van deze mooie reis niet te zat hé(grapje)met al die heerlijke drankjes is de verleiding erg groot dat snap ik ook wel hoor!In de ban van de carnaval hier, zou ik er nu een extra pakken daar.... (hi hi).Zie uit naar je volgende bericht en natuurlijk je nieuwe foto's.
    doei,
    lieve groetjes,
    Renée P.

• 03 Maart 2009 - 11:53

Jolanda:

hey alles goed?
    hier gaat alles zijn gangetje,we staan op de 34e plaats voor een huis in helmond,dus ik ook bijna weer een hellmonster!!!
    nog veel fun
    groetjes jolanda

• 03 Maart 2009 - 14:05

Yvoooo:

Heej Jen,

Ik heb ook weinig nieuws.. Ik heb me weer aangesloten bij de vrijgezellen..

Anouk heeft al verklapt dat we op vakantie gaan dus ook dat kan ik niet vertellen hihi..

Ik ben in juli klaar met mijn studie dus dat wordt tijd voor een feestje:D waarschijnlijk op zaterdag 4 juli, aangezien ik vrijdag ervoor mijn diploma krijg en de zondag erna wij op vakantie gaan:D Jij bent toch ook van de partij dan he? Aangezien je dan weer terug ben in Nerderland (Eindelijk!)

Je bent nu in St Lucia vertelde je net op msn en gaat zo naar het strand! Wat ben ik jaloers!! Maar goed geniet er maar van! Drink er nog maar een paar op ons hihi doen wij dat ook op jou!!

Zie je in Amsterdam?

Liefs (K) Yvonne

• 04 Maart 2009 - 17:39

Ans V. V:

Hoi Jennifer
    Jeetje mina, wat jij allemaal ziet en meemaakt. Niet normaal meer. Trouwens, de tijd gaat voor ons ook snel, alweer een half jaar ben je op zee. Je zult wel al zee(vrouw)benen hebben...hahaha.
    Meid, geniet maar lekker van de zon, zee en wilde mannen, want hier in Hulliemond is het maar sleur en triest weer.
    Knuffel van ikke

• 05 Maart 2009 - 20:23

Maudy En Zo:

Hoi Jennifer,
    Leuk dat ik je ff gesproken op msn vond dat echt super,was lang geleden.
    Heb verder niet veel te vertellen we hebben op msn al bij ge.....
    Bryan is ziekjes heeft dunne shit en ziet de wc-pot van dichtbij.
    Met John en Shirley gaat het ook goed.
    Hoop snel weer iets te horen of te zien van je.
    Liefs en groeten aan ....
    xxje maudy en zo

• 06 Maart 2009 - 18:18

Marina Vd Vijfeijken:

heeeeeeeeee muts alles goed met je zo te zien wel hihih geniet ervan he nu kun je hier zoals je weet nat en koud maar tja we hebben wel carneval kunen vieren ik vind je fotto-s wel heel leuk zo kunnen we allemaal meegenieten hiero in de kou brrrrrrrrrrrrr maar het gaat je goed en veel plezier nog he geniet ervan meid doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

• 09 Maart 2009 - 13:48

Dwayne:

hey hey zusje

jah de carnaval is al weer 2 weken voorbij wat gaat dat toch snel twas zeker geen verkeerde carnaval alleen veel werk veel bier en weinig slaap zoals een carnaval moet zijn he;P op mijn hyves staan een paar fotows moet je maar us kijke..... ik ben nu op stage en heb niet heel erg veel te doen. ik geniet nog steeds met volle teugen van jou grote kamer haha:P nja ik ben der weer vandoor

groeten dwayne

• 10 Maart 2009 - 18:21

Sjoerd:

Wat ik dus zei, voor ons telefoongesprek zo genadeloos verstoord werd door een piepende toon die alleen maar kon betekenen dat je tegoed op was: dat je gemist word! Ben dan wel gewend om je niet vaak te zien, maar dit is toch anders. Enne, maak je niet dik he (klinkt erg dubbelzinnig ;)) Weet zeker dat het helemaal goed gaat komen op je nieuwe boot. Komt zeker snel weer allemaal gezellige mensen tegen. En anders kun je altijd nog het schip kapot maken, dan kom ik m wel repareren:P.

Hou van je.

• 10 Maart 2009 - 18:30

Judith:

heeey jen! pff dat is lang geleden! ik heb al paar keer mail proberen te sturen maar lukte niet dus maar even zo dan! zo te lezen en te zien op je foto's gaat hetheel goed met je! fijn! super gaafdat je in colombia zit!! zou er ook ooit heen willen!! geniet er nog van! en hoop je snel weer een keer te zien als jeterug bent!!! groetjes kusjes judith

• 10 Maart 2009 - 18:57

Myranda:

he meid ik heb al je hyves vrienden eenberichtje gestuurd dat ze niet meer moeten smsen en dat je op een anders schip zit laat het maar weten of alles goed is gegaan met je vluchten die je hebt moeten maken richting chili.
    op naar de volgende avondturen zou ik zeggen.
    dikke kus ma

• 11 Maart 2009 - 10:17

Murk:

Ola Jen!

Ben'e gij het al zat op die boot? :o)

Leuk om je avonturen te lezen.
    Echt te gek dat je zoveel van de wereld ziet. Zal wel even wennen zijn als je weer een paar van die Friezen tegen komt met namen als Gurbe in plaats van Juanez of Enrique. ;o) Maar d'r gaat natuurlijk niets boven Hellmond. Of nie??
    Een hele mooie tijd nog! We drinken er van't zomer één op.

daaag xx

• 11 Maart 2009 - 14:16

Vespa Broeder :

Heeey Jen,
    Zo te zien geniet je met volle teugen. Het is wel een mooi bierglas :D Verder alles goed???
    Groetjes,
    Vespa Broeder :P

• 11 Maart 2009 - 15:39

Wilhelmien:

De berichten lezend heb je het reuze naar je zin.Zeker genietend van het mooie weer. Hier is het minder veel regen al mag dat de pret niet drukken als je terug komt hoop ik dat je ook voor ons wat mooie weer mee brengt. Geniet nog maar volop van je reis het is zo snel voorbij!Groeten uit het natte en koude nederland!

• 12 Maart 2009 - 23:06

Ruud:

Ha die Jen het wordt zo langzamerhand toch weer eens tijd dat je terug op Nederlandse bodem komt want je bent inmiddels toch wel een tijdje weg! Voor jou een mooie tijd maar ik denk dat de mensen die jou lief hebben wel weer staan te springen om jou eindelijk weer eens te zien!!?
    Ik weet niet wat jou planning is? Of je weer bij Franske biertjes gaat tappen of en daar ben ik natuurlijk voorstander van dat je weer gezellig bij de kippetjes komt arbeiten??
    Leuk trouwens dat ik via jou ''Jenfafa'' Jolanda berichtjes zie schrijven dus een mooie gelegenheid om Jolanda effe de groetjes te doen!
    Nou Jeniffer nog een mooie tijd op de cruisse en ik hoop je nog eens tegen te komen , Greetz der-Roedi