Pinguins and Sealions - Reisverslag uit Santiago de Chile, Chili van jen - WaarBenJij.nu Pinguins and Sealions - Reisverslag uit Santiago de Chile, Chili van jen - WaarBenJij.nu

Pinguins and Sealions

Door: Jen

Blijf op de hoogte en volg jen

16 Maart 2009 | Chili, Santiago de Chile

hallo hallo
weer even een snel berichtje vanuit Ushuaia of zo
weet niet welk land het is maar goed
het is hier zeer koud wat je niet zou denken in zuid amerika maar goed
ben vandaag op tour geweest met een catamaran en hebben puingings en zeeleeuwen gezien supergaaf
ondanks dat het sterves koud was was het wel super leuk en mooi om te zien
nu even een kort berichtje want moet weer gaan
tot snel allemaal
doei doei (K)

  • 16 Maart 2009 - 22:50

    Dwayne:

    heey lill mis sunshine

    mooie fotows

    PEAZ

  • 17 Maart 2009 - 07:10

    Myranda:

    He nu is het hier beter weer dan dat het bij jou is.
    Bij ons gaat de zon steeds meer schijnen en loopt de thermometer al steeds een beetje meer op.Wel gaaf dat je van alles ziet van de wereld en de flora en fauna.
    geweldig zeg.
    Nou we spreken je wel weer om naar je nieuw avonturen en beleveninssen luisteren

  • 17 Maart 2009 - 10:34

    Robin Van Heijster:

    Ha Jennifer,,wat geweldig allemaal zeg!En wat een ontzettend mooie fotos allemaal!Nog heel veel plezier daar op de boot en geniet dr van!

    Liiefs Robin

  • 17 Maart 2009 - 20:00

    Yvooo:

    Heeej schat!!

    Wat leuk.. en wat een schattige pinguins!! hihi

    Hoe gaat het verder? Hier gaat alles zijn gangetje.. ben wel echt jaloers op wat jij allemaal meemaakt..hihi

    Ik ben benieuwd naar al je verhalen als je terug bent..

    Liefs (K)

    Mis je!

  • 18 Maart 2009 - 09:09

    Dwayne:

    IK WIL MIJN BINKY

  • 18 Maart 2009 - 11:34

    Jeanne:

    Hey Jennifer, dat jij je fotocamera nog vast kon houden met die kou, was je natuurlijk niet meer gewend na al die zonnige bestemmingen. Ik hoop dat je maar snel weer in een warmer oord komt te varen. Nou werk ze nog en geniet er nog maar even van, want het is zo juni.

    Gr. je lieftallige familie.

  • 19 Maart 2009 - 13:20

    Paul Pieters:

    Hallo Beppie,
    Als ik dit allemaal lees en via juliie pa en ma hoor vermaak jij je prima ondanks je van boot veranderd bent. Ik snap die kapitein ook wel die zal gedacht hebben hoe kom ik hier nu in godsnaam vanaf nou niet zo moeilijk overplaatsen naar een andere boot!! Nee dat is niet leuk je bent uiteindelijk gewent aan elkaar en dan moet je van boot veranderen ook voor je vader en moeder was dit een tegenslag die hadden zich al voorbereidt op een tripje Genua It om jouw te ontmoeten maar helaas. Ik wens jouw verder nog een heel behouden vaart veel plezier en niet te gek. We gaan elkaar zien hou het haaks meissie groetjes Paulus en Renee

  • 24 Maart 2009 - 11:36

    Ragna:

    hey jennifer
    had je jou winterjas ook in de koffer zitten?hahha
    leuk dat je zoveel van de wereld ziet zeg.balen dat je reisplan veranderd is,ik had je boodschappenlijst gehoord op de verjaardag van je neefje brayn Die zul je nu zeker wel mislopen.nou heel veel plezier en geniet er lekker van voor je het weet zit je weer hier.doeiiiiiiiiiii gr ragna en d ebubs

  • 25 Maart 2009 - 09:16

    Myranda:

    he hoe is het ben je aan de oversteek bezig of is de verbinding slecht in de plaatsen waar je verblijft.
    Heb je een mail gestuurd en heb een antwoord nodig over de keuze die je gaat maken.
    dus ff bellen of mailen.
    dikke kus mamsie

  • 31 Maart 2009 - 14:35

    Oma Van Der Vooren:

    Hoi
    Eindelijk een berichtje van oma. Telkens als ik langs het havenpleintje kom kijk ik automatisch of jij er toevallig ben en natuurlijk is dat niet. Binnenkort hebben wij feest en het is heel jammer dat jij er niet bij kunt zijn. Maar wij doen het wel dunnetjes over als jij thuis bent. Heel veel liefs en kusjes van mij en goed oppassen.
    Het begint al af te tellen.

  • 31 Maart 2009 - 14:50

    Simon:

    heey jen,

    hoe is het nu met je?? hier in Helmond en op de haven gaat alles helemaal top maar we missen je wel allemaal, der zijn nog steeds heel veel gasten die naar je vragen en hoe het met je gaat enzo dus hier ben je nog lange niet vergeten haha.

    nu met het mooie weer hier begint het terras seizoen weer te komen en de mooie tijd ook weer. ik hoop je snel weer te spreken en heel veel plezier (nog steeds) haha

    dikke Kuss Simon

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Chili, Santiago de Chile

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

12 Juni 2009

nog 2 weken

30 Mei 2009

The leaning tower!!

25 Mei 2009

dagje pompeij

20 Mei 2009

verjaardagsfoto's

17 Mei 2009

Happy Birthday to me!!
jen

Actief sinds 01 Sept. 2008
Verslag gelezen: 170
Totaal aantal bezoekers 20396

Voorgaande reizen:

26 September 2008 - 24 Juni 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: