daar is ze weer - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van jen - WaarBenJij.nu daar is ze weer - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van jen - WaarBenJij.nu

daar is ze weer

Door: jenfafa

Blijf op de hoogte en volg jen

26 November 2008 | Verenigde Staten, Miami

hoi hoi allemaal
hier weer even een berichtje we zijn gister vertrokken vanuit miami en onderweg naar st croix, st barts (caribische eilanden) en daarna naar brazilie!!
niks te klagen dus!

gisteren een stresvollge dag in miami gehad omdat de coastgard aan boord kwam dus een overwachte crewdrill van deck 9 naar deck 3 rennen om mn lifejacket op te halen en dan naar deck 5 op mijn positie staan en vragen beantwoorden pfff had ze gelukkig allemaal goed.

om half 6 een drill met de gasten die allemaal zo dom zijn als het achtereind van een varken, gewoon de lift gebruiken, geen life jacket meenemen etc etc. maar goed.

23 mei zijn we in amsterdam kan niet wachten om weer wat hollandse bodem onder de voeten te hebben...
nou ja een warm strand op een bounty eiland is ook zeker neit verkeer hoor
hahaha

groetjes Jen tot de volgende keer

  • 26 November 2008 - 22:27

    Joyce:

    Ben Jalours..
    Geniet ervan maar dat zal wel lukken ;)
    X

  • 27 November 2008 - 08:34

    Fam Van Hoek:

    hey jen
    dat het met jou wel goed zit geloven we wel.wel een mooi vooruitzicht dat je over een tijdje weer heel eventjes op nederlandse bodem bent.hier is het koud en nat maar die berichten zal je wel al meer gehoord hebben.geniet maar weer lekker van alles werkse en heel veel plezier.hopen snel weer iets van je te horen.liefs groetjes van ons alle.

  • 27 November 2008 - 11:50

    Myranda:

    he fijn je weer gesproken te hebben ben erg benieuwd naar de vlam en naar het pakketje
    maar ik moet van de pc af want zit op kantoor en de katoor miep is er nu dus ik schrijf vanavond nog wel een berichtje doei

  • 27 November 2008 - 16:44

    Wim:

    ja ja hou ons maar op de hoogte is best leuk, al die mooie plaatsen waar je aan legt, wat wil je nog meer
    .23 mei houden we vrij
    doen we dagje amsterdam.
    groetjes dikke kus. pa

  • 27 November 2008 - 17:35

    Kim:

    jajaja en als wim en mir het ook goed vinden kom ik samen met hun jou de 23 mei opzoeken. natuurlijk ff een knuffel geven. mocht ik ooit met een cruise mee willen kan ik het beste bij op de boot komen jij weet nou hoe je mij moet redden!!!!! meis succes weer en we blijven op de hoogte.

    kussie

    ok de groeten van peet.

  • 27 November 2008 - 21:47

    Jeanne:

    Hey wat leuk zo'n onverwacht examen, en maar goed dat je alles wist. Verder gaat alles goed lees ik wel, en heb je het nog steeds goed naar je zin op al die mooie warme stranden. Neem maar wat warmte mee terug, hier is het maar nat en koud. Zondag gaan we sinterklaas vieren bij oma, dus zal ik een paar foto's maken en die aan je stueren, zodat je er ook van kunt genieten.

    Veel plezier nog en tot het volgende bericht.

    Je tante

  • 28 November 2008 - 13:26

    Myranda:

    Nou hier dan weer een berichtje van mij. ik heb je envloppe klaar liggen nu nog verf halen en dan kan het op de post ik weet niet hoe lang dat gaat duren maar het is onder weg.
    Morgen gaan we nar de verjardag van paul en kim we zullen een borrel voor je drinken daar of twee?Hier gaat het zijn gangetje druk aan het werk met de kinderen van het dagverblijf ze zijn helemaal gestrest vanwege sint en zijn knechten.maar nog een weekje dan word het weer wat rustiger dan word het kerst.Dat is dan weer een gezellige tijd. wat het ook wil zeggen dat we alweer richting het nieuwe jaar gaan.
    dan word het ook vanzelf mei om precies te zeggen 23 mei.ff tijd om bij te kletsen en knuffelen.oma kan bijna niet wachten .Zoals het er nu uitziet word het druk daar in amsterdam. we zullen het zien en mee maken eerst maar eens de feestdagen doorstaan dat slaat voornamelijk op het eten en de drank.
    nou meid DIKKE KUS en tot mei.
    gr mamsie

  • 28 November 2008 - 15:43

    Anis En San:

    hoe izzi wereldreizigster,gekke vrouw ,heb je nog gebudgetshopt?en hoe is het met beer and cocks,ben je in love op een man zonder strepen?we zijn benieuwd ....beginnen de zilveren draden weer te komen ,jullie miranda belde net voor je kleur waar ze die het beste kan halen dus dat heb ik even doorgegeven.dikke kusjes van ons en van de rest ook.ahoy

  • 28 November 2008 - 18:25

    Myranda:

    Hallo hier ben ik weer heb net de enveloppen op de bus gedaan.
    het is vandaag 28 nov en volgens de dame op het postkantoor duurt het een dag of acht voordat hij aankomt.Dat wil niet zeggen dat jij het dan ook al hebt want dat ligt natuurlijk weer het reisschema van je. ik hoop dat je grijze haren nog niet echt zichtbaar zijn.Ik heb er twee flesjes waterstofper. van 6% bij gedaan kun je twee keer je haar verven.
    hoe is het met je vriendje stuur eens wat foto's.
    koop anders ergens een schijfjes om je foto's op te branden dat gaat misschien iets makkelijker dan ze op je site zetten. Ik ben met mijn werk afgelopen vrijdag op stap geweest een bedrijfsuitje.We zijn gaan salsa dansen VET zeg we hebben ons helemaal in het zweet gedansd en erg gelachen.we waren allemaal met vrouwen en miste de mannen wel een beetje omdat we ook een beetje sensueel moetsen dansen.Maar je kent ons he we zijn wel in voor een dolletje.We zijn daarna nog even een borreltje gaan drinken en toen naar huis zonder bier en p.......!
    Nog maal de groeten en knuffel

  • 01 December 2008 - 12:55

    Jeanne:

    Ik wil je een paar foto's sturen, hoe moet ik dit aanpakken ?

  • 01 December 2008 - 13:09

    Jeanne:

    Hoi Jennifer, het is me al gelukt. Ik hoop dat je ze kunt bekijken.

  • 01 December 2008 - 13:09

    Dwayne:

    hey hey
    klinkt allemaal mooi mooi je hebt niks te klagen of wel dan..... ik zit nu op stage hard te werken ofjah hard....?
    het zwarte pieten is hier weer in volle gang jammer dat we die slaap piet er dit jaar niet bij kunnen hebben.

    good luck
    xxx
    dwayne

  • 01 December 2008 - 16:41

    Glenn:

    He zus...
    Om ff door te gaan op je smsjes... Hier heb ik er nog 1:

    In Parijs is net een winkel geopend die echtgenoten verkoopt.
    Het is een plaats waar vrouwen naartoe gaan om een echtgenoot te kiezen.
    Aan de ingang van de winkel onthult men wat de werkwijze, huisreglement van de winkel is:
    U heeft recht op slechts één bezoek. Er zijn 6 verdiepingen.
    Op elke nieuwe verdieping verhoogt de kwaliteit van de mannen, telkens u een verdieping hoger gaat.

    Maar opgelet ! Er is een valstrik !
    U moet een man kiezen op de verdieping, of u kan een verdieping hoger gaan.
    Maar in geen enkel geval mag u een verdieping terug dalen, tenzij om de winkel te verlaten.
    Een vrouw gaat de winkel binnen om een echtgenoot te vinden.

    Op de eerste verdieping staat een bord met de tekst:
    "Deze mannen hebben werk".
    Op de tweede verdieping staat een bord met de tekst:
    "Deze mannen hebben werk, en zijn kindvriendelijk".
    Op de derde verdieping staat een bord met de tekst:
    "Deze mannen hebben werk, zijn kindvriendelijk, en hebben een goed voorkomen".
    De vrouw denkt 'Waow?', instinctief voelt ze aan dat ze verder moet gaan ...
    Ze betreedt de vierde verdieping en op het bord staat de tekst:
    "Deze mannen hebben werk, zijn kindvriendelijk, hebben een goed voorkomen, en helpen in het huishouden".
    'Oh, mijn god' roept ze uit, het is bijna niet te geloven.
    Ondanks alles, stijgt ze naar de vijfde
    verdieping en op het bord staat de tekst:
    "Deze mannen hebben werk, zijn kindvriendelijk, hebben een goed voorkomen, helpen in het huishouden, en zijn heel romantisch".
    Ze twijfelt om te blijven ... maar gaat toch verder tot aan de zesde verdieping.
    Op dat bord staat de volgende tekst:
    U bent de 31.456.012ste bezoekster van deze verdieping.
    Er zijn geen mannen op deze verdieping.
    Deze verdieping bestaat enkel om te bewijzen
    dat men vrouwen onmogelijk tevreden kan stellen.
    Dank u wel voor uw bezoek aan de winkel van de echtgenoten.

    Een winkel die vrouwen verkoopt op 6 verdiepingen opent vlak ernaast, in dezelfde straat.
    Op de eerste verdieping vindt men vrouwen die van sex houden.
    Op de tweede verdieping vindt men vrouwen die van sex houden en kunnen koken.
    De verdiepingen 3 tot 6 zijn nog nooit bezocht ...

    Maar verder alles lekker daar??? Is het afkicken van de tia en amaretto gelukt?? haha...

    Hier verder alles rustig.. van Dubai nog steeds niks gehoord... word er een beetje simpel van.. mjah.. wat doe je eraan??

    Ik ben er weer vandoor.. Heel veel succes verder... en tot snel...
    Hele dikke kus van je grote broer... (K)

  • 02 December 2008 - 20:57

    Ans Van V.:

    Hallo FAFA
    Wat leuk om jouw reis- c.q. werkavontuur een beetje te kunnen volgen en leuk om te kunnen genieten van al die foto's. Zo te lezen en te zien heb je het geweldig naar je zin. Tja, als er maar drank en kerels zijn he...dan vermaakt FAFA zich wel...hahah. Vanwaar FAFA?? Ben ik wel nieuwsgierig naar.
    Nou Jen, ik volg je op de voet en ik hoop dat je nog heel veel kunt genieten op het schip, ook al zijn de gasten soms terrible. Misschien zien je op St. Barth wel beroemde filmsterren, want dat is HET eiland voor de beroemde mensen.
    Meid, zorg ervoor dat je gezien wordt, want wie weet sla je zo nog een miljonair aan de haak.
    Och, what ever...lekker genieten.
    Veel liefs van ikke
    Ans van Veghel (mams van Rik en schoonmams van Essie)

  • 03 December 2008 - 06:52

    Esther & Rik:

    Heey Jen..

    Heb van de week al even vluchtig je verhaaltje gelezen maar nog niet echt de tijd gehad om wat terug te sturen dus heb vanmorgen jou verhaaltje gelezen en dat van je Broer Glen..haha

    Maar zo te lezen zit je lekker met je kont in de zon en kan je in je vrije uurtjes daar lekker van genieten..

    Succes nog en het volgende verhaal daar kijken we alweer naar uit..

    Liefs Esther en Rik

  • 05 December 2008 - 19:13

    Myranda:

    He jennifer voor jou dit jaar niet echt een sinterklaas kadootje.
    maar dat maken we wel weer goed als je terug bent.
    Oma gaat nog een pakketje sturen en wij doen ook nog wat op de bus.
    We hopen dat het aan gaat komen anders zou het wel heel jammer zijn.
    Maar niet geschoten is altijd mis.
    Hoe is het met je barboy hihihi.Doe maar lekker rustig aan.
    Nou voor ons is het sinterklaas feest bijna afgelopen pa is met Bjorn en Dwayne de laatste bezoekjes aan het doen dus dan nog ff douchen wat borrelen en dan naar bed.Morgen 6 dec gaan pa en ik een dagje naar de sauna ons laten verwennen dan kunnen we er weer ff tegen.
    Meid geniet ervan en we horen wel weet van je dikke kus Mamsie

  • 06 December 2008 - 16:49

    Ruud:

    Hoi Jennifer zo te zien en lezen vermaak jij je wel , en bij dat standbeeld wist je de handvat maar al te goed te vinden!!!
    Geniet van je vrije tijd en als je weer terug bent op Hollandse bodem dan gaan we er eentje drinken oke!
    Grs Ruudje

  • 07 December 2008 - 20:30

    Margo En Frits:

    hoi schoonheid alles goed met jou, zo te horen wel van jullie pap en mam,goed om te horen dat alles goed gaat met jou,dikke kussen en knuffel van margo en frits. pas goed op jezelf. leuke foto,s,tot horens,werk ze en veel plezier.doeiiiiiii

  • 09 December 2008 - 17:36

    Myranda:

    Hoi hoi daar ben ik weer ik wil je de groeten doen van coby de moeder van niels geloof ik die zag ik en die sprak en die vroeg naar je .
    ik moest je de hartelijke groeten doen en ook van dat spaanse meisje die kwam ik in de stad tegen.
    dus bij deze.
    nou ik ben er weer weg van doeiiiiiiiiiii.

  • 11 December 2008 - 19:03

    Myranda:

    bekijk je hotmail ff

  • 12 December 2008 - 06:07

    Tante Maudy:

    Hey Jennifer,lang geleden dat ik een berichtje achter gelaten heb(I'm sorry).
    Maar ik blijf toch wel op de hoogte via jullie mam en ons oma.
    Fijn dat alles goed met je gaat en je hebt ook een weekje vrij gehad...toch.
    Heerlijk van de zon genieten!
    Hier is verder ook alles goed in de stressvolle maand.
    Onze keuken is zo goed als klaar(alleen nog wat afwerken).
    Verder heb ik geen spannend nieuws of vette roddels!
    Tot het volgende berichtje!!!
    Bye Bye xxx-jes.

  • 15 December 2008 - 13:25

    Jolanda:

    hey jen lekker ding...
    ik mis je HIHI..
    nog veel plezier en tot gauw geniet r van
    dikke kus jolanda

  • 18 December 2008 - 12:27

    Myranda:

    he meis,
    hie is ie hier alles goed. Ik ben nu op het werk en heb pauze dus tokkel ik ff op de pc.
    nig maar zes daagjes voordat ik de cd samen met pap afmag draaien.
    hij brand bijna uit het hoesje. Ik hoop dat de pakjes van jou ook goed aan komen en als je laat weten hoe we een pakketje kunne sturen doen we dat.
    misschien moet dat dan naar een ander adres of zo of kom je nog een keer langs miani/
    We horen het wel dikke kus en knuffel mamsie

  • 18 December 2008 - 15:06

    Wim:

    he dochter. hoe gaat ie alles lekker ?
    bedankt voor pakketje ben benieuwd wat er allemaal op staat.en nu moeten we nog wachten ook voor we kunnen kijken.maar dat komt goed.hoop dat jij je pakje ook snel krijgt.kun je lekkere kop koffie zetten misschien. nou ik hoor je groetjes en dikke kus.pa

  • 18 December 2008 - 20:57

    Esther:

    Heey Jen..

    Weet niet of je regelmatig naar je berichtjes kijkt die ze je allemaal sturen..maar wij willen je via dit berichtje laten weten dat we jou ook een fijne kerst toewensen ook al ben je niet bij je familie..Hoop dat daar alles verder goed gaat enne geniet maar zoveel mogelijk van de zon want die hebben we hier nu echt niet :(
    We wachten met smart op een nieuw avontuur van jou op je boot!!!

    Groetjes xxx Esther en Rik

  • 21 December 2008 - 08:12

    Ome Jeffrey:

    hey aloha !!

    Vanuit het koude kikkerlandje
    willen wij je een fijne kerst toewensen en alvast een goed uiteinde .we zullen met deze dagen extra veel aan je denken gr en tot ziens

    gr Jeffrey Tanja Jill en Renzo

  • 21 December 2008 - 23:58

    Kim:

    hey meis,

    heb nu 3 nachtdiensten gehad, ben aanmijn laatste nachtdienst bezig. heb nu ff tijd om een berichtje achter te laten. Waar zit je nu precies met de boot?
    het is bijna kerst, hopelijk heb jij ook een beetje een kerst gevoel daar aan boord. ik moet zegge dat ik nog geen besef heb dat het over drie dagen kerst is. ik heb je cd ontvangen erg leuk!!! kan ik af en toe nog eens terug kijken. met oud en nieuw ben ik weer bij peet, we hebben weer een feest, ben benieuwd, jammer dat je er niet bij kan zijn. wat de meiden doen met oud en nieuw weet ik niet precies. het is de laatste tijd erg druk, hoef me niet te vervelen. en mijn huisje komt steeds dichter bij. nog 15 dagen. meis ik wens jou alvast een goed en gezond 2009! dat alles voorspoedig mag verlopen en dat je maar weer snel terugmag komen zodat we weerlekker als vanouds kunnen ouwehoeren!!!!!!!

    liefs je vriendinnetje,
    mis je

  • 22 December 2008 - 11:57

    Myranda:

    Hoi hoi,
    Ik kreeg je smsje om twee uur s'nachts en ik vind dat je het z...... afmoet leren want het lijkt besmettelijk.
    Ik begin er af en toe ook last te krijgen van die aan vallen.
    wijn en glühwein smaken we goed.
    Nou meid hele fijne kerst dagen en een gelukkig nieuwjaar.
    dukke kus en knuffel mamsie

  • 22 December 2008 - 18:30

    Pa:

    he dochter, hier weer berichtje van mij, ik hoop dat je dit nog leest voor de kerst.
    ik wens je hele fijne kerstdagen toe daar op de boot, ook voor de rest,hele fijne jaarwisseling en als er een feest is op de boot niet te gek he.
    wij gaan weer stappen 1e kerstdag zoals vanouds.zullen aan je denken.hopelijk spreken we elkaar weer snel een keer. dikke kus en groetjes. pa.

  • 23 December 2008 - 11:45

    Monica:

    we horen dat het je goed af gaat.maar we zitten met zijn alle te wachten dat er weer eens mail komt.hier is de december drukte in volle gang zoals andere jaren.hoe is dat bij jullie?verder gaat hier alles zijn gangetje.wij wensen jou dan ook hele fijne kerstdagen en een goed 2009 en dat je maar veel plezier mag hebben ook als je van boord bent,haha.meisje het allerbeste en we wachten om snel weer iets van je te horen.liefs xxxx
    fam van hoek

  • 23 December 2008 - 15:14

    Monique Adriaans:

    Ha Jennifer,

    Klinkt allemaal goed wat je daar allemaal doet.
    Ben wel een beetje jalours op het goede weer bij jou maar ja,je krijgt wat je verdiend toch?
    Ik hoop dat je dit nog op tijd leest bij deze wens ik jou hele fijne kerstdagen en een goed en een warm 2009.

    Groetjes doei doei.

  • 23 December 2008 - 20:38

    Tante Maudy:

    Hey Jennifer,
    Wij wensen jou(en je vrienden) vanuit het koude kikkerlandje FIJNE KERSTDAGEN en een KEI GOEI 2009!!!Hoop snel weer iets van je te horen!!
    liefs en dikke XXX van ons allemaal

  • 23 December 2008 - 22:00

    Glenn:

    He zus...
    Alles goed daar??
    Weet niet of je het al gehoord hebt maar ik heb ontslag genomen bij Sofitel. Ga in Steensel in een restaurant werken:)

    Maar goed.. hoeist daar met de jongens?? haha..

    Iig nog een hele fijne kerst.. En alvast een gelukkig nieuwjaar..

    Dikke kus van je broer!!

  • 28 December 2008 - 08:27

    Myranda:

    28 dec
    hoi meid de noten zijn onderweg dus ik hoop dat ze aankomen.dat zal wel want he andere spul heb je ook ontvangen.dus ga maa vast op de uitkijk staan.
    dikke kus Mama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Miami

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

12 Juni 2009

nog 2 weken

30 Mei 2009

The leaning tower!!

25 Mei 2009

dagje pompeij

20 Mei 2009

verjaardagsfoto's

17 Mei 2009

Happy Birthday to me!!
jen

Actief sinds 01 Sept. 2008
Verslag gelezen: 213
Totaal aantal bezoekers 20396

Voorgaande reizen:

26 September 2008 - 24 Juni 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: