weer even snel een berichtje - Reisverslag uit Tanger, Marokko van jen - WaarBenJij.nu weer even snel een berichtje - Reisverslag uit Tanger, Marokko van jen - WaarBenJij.nu

weer even snel een berichtje

Door: jenfafa

Blijf op de hoogte en volg jen

14 November 2008 | Marokko, Tanger

hallo allemaal hier ben ik weer
zijn nu op het moment op ze en het is behoorlijk ruig dus heb wederom veel profijt van de reis pilletjes!!

gisteren een halve dag vrij geweest in marokko waar het lekker warm weer heerlijk in een restaurantje gegeten vraag me niet wat maar het smaakte goed haha en wat rond gesnuffelt over de markt.

we hadden een gids gehuurd omdat er heel veel opdringerige mensen zijn in tangier en als je iemand bij hebt is dat niet zo en hij heeft ons mooi rondgeleid voor een vriende prijsje.. en zodra ze horen dat je uit nederland komt is het machtig prachtig tachtig..

op een gegeven moment waren we in een winkeltje waar een of andere kerel me wou hebben voor 10 kamelen maar daar trapt deze meid niet in pfff 10 kamelen minstens 20, maar hij wou niet meer geven dan 15 kamalen dus ben ik maar weer terug aan boord gegaan op het schip.

vandaag lekker gewerkt.. had het niet druk vanmorgen en omdat het zo ruig was mochten we op ons eigen massagebed liggen pitte.. dus dat was wel beter aangezien ik best moe/misselijk was. lag gisteravond in bed en je kent dat gevoel wel van draaiemolen als je dronken bent.. nou dat had ik dus alleen zonder de drank dan.

morgen zijn wel in portugal en ik ben vrij dus ga ik daar even rond struinen

groetjes xxx Jen

  • 15 November 2008 - 11:01

    Myranda:

    Je boft maar ff om steeds weer in een anderland aan wal te gaan.
    Je hebt in de korte tijd dat je aan boord bent al meer landen aangedaan dan ik in mijn hele leven.
    Erg leuk om te zien dat je er zo van geniet.
    Ok de dolle foto's die je in je cabin gemaakt hebt wijzen erop dat je een tof kamer genootje hebt getroffen.
    Op naar de bermuda's zou ik zeggen en dat is niet een korte broek ihihiihihihi groetjes Mamsie

  • 15 November 2008 - 13:21

    Anouk:

    Hoi lieve Jen!!
    Zo te lezen heb je het heel erg goed naar je zin!!! Mooi zo :-)
    Ben wel een beetje jaloers hoor!! haha! Al die landen met prachtig weer, echt geweldig! We missen je wel hier!! Hier is dan ook niets veranderd haha! Nou meid, geniet er nog van en vind het leuk om je berichtjes te lezen, dus plaats er maar veeell!!!
    Dikke knuffel anouk!

  • 15 November 2008 - 17:32

    Erica:

    Waat naar dat je zeeziek was.
    Maar wel fijn voor je dat je de wereld mag verkennen.
    Uit je verhalen te horen heb je het naar je zin en dat is het belangrijkste.

    Groetjes uit Helmond

  • 16 November 2008 - 14:43

    Willy En Kees.:

    Hallo Jennifer hoe gaat het met jou zo te zien wel goed je hebt al heel wat gezien in die korte tijd , normaal gesproken zie je dat niet in zo'n korte tijd maar zo te zien bevalt het je wel maak er iets moois van de groetjes van Tante Wil en Ome Kees.

  • 16 November 2008 - 18:16

    Thijs Monica:

    hoi jeniffer

  • 16 November 2008 - 18:18

    Thijs Monica:

    foutje????

  • 16 November 2008 - 18:23

    Thijs Monica:

    nou laatste poging.alles gaat goed bij jou zien we wel.jij hebt al veel van d wereld gezien in een korte tijd.wel fijn te zien dat het je goed gaat.hier is het ook nog steds allemaal het zelfde.hier en daar horen we al wat stress voor de feestdagen maarja dat hoort er ook bij.hoorde dat je bepaalde dingen mist.is er geen tijd voor een goede supermarkt te vinden die de lekkere holandse dingetjes heeft.nou ik zou er ook niet voor op pad gaan geniet lekker meid en heel veel plezier.groetjes van ons allemaal.

  • 16 November 2008 - 20:40

    Joyce:

    Bonjour Mademoiselle!!

    Je hebt het goed naar je zin, zo te zien en te lezen!!
    Hopelijk kun je die reis pilletjes snel overboord gooien..

    Au Revoir!
    Groetjes uit Asten!

  • 20 November 2008 - 20:22

    Ruud:

    Hmmm 15 kamelen wou die gast voor je geven!!!
    Klopt Jen je bent er wel meer waard!
    En dat draaierig gevoel dat ken ik , maar dan wel met een flinke slok op!
    Het ga je goed daaro meid maar dat gaat jou wel lukken.
    Groetjes uit Liessel van Ruudje

  • 23 November 2008 - 17:58

    Marina Vd Vijfeijken:

    leuk om zo je reis te kunnen volgen en dat je toch nog dingen kun zien en doen geniet er van meid en ik veheug me op meer fotto s te zien van je reis groetjes marina

  • 25 November 2008 - 19:45

    Wim :

    he dochter hoe gaat ie alles goed?
    denk het wel he,nu op weg naar brazilie, nou laat wat achter hier als je weer tijd hebt he
    groetjes, vader.dikke kus.

  • 27 November 2008 - 17:31

    Kim:

    hey meis,

    nog bedankt voor je telefoontjes, vond het erg leuk om je verhalen te horen, jammer dat het zo duurt is om ff te bellen, anders zouden we zo uren aan de tel hangen hihihih. leuke foto's we krijgen hier een beetje een indruku wat je allemaal ziet daar hihihih, nog een lekkere marokaan gezien??? hihih nee daar doen we niet aan mee.
    meis geniett ervan en kijk uit naar je volgende mail en foto's.

    liefs kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Marokko, Tanger

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

12 Juni 2009

nog 2 weken

30 Mei 2009

The leaning tower!!

25 Mei 2009

dagje pompeij

20 Mei 2009

verjaardagsfoto's

17 Mei 2009

Happy Birthday to me!!
jen

Actief sinds 01 Sept. 2008
Verslag gelezen: 215
Totaal aantal bezoekers 20387

Voorgaande reizen:

26 September 2008 - 24 Juni 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: